شورای هماهنگی اصولگرایان قم: ملت ایران علی رغم تهدیدات دشمنان با انگیزه ای مضاعف بر صندوق های رای حاضر شدند
شورای هماهنگی اصولگرایان قم در بیانیه ای اعلام کرد: ملت ایران علی رغم تهدیدات دشمنان خارجی همچون چهل سال گذشته امسال با انگیزه ای مضاعف بر صندوقهای رأی حاضر شدند و دعوت رهبرشان را لبیک گفتند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بیانیه ای درباره یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری صادر کرد که متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انتخابات؛ رقابت بر سر خدمت است نه قدرت.
مقام معظم رهبری
درود و سلام بر روح پاک امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی خصوصا سردار دلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روح مطهرش مشوّق و نظاره گر رفتار بی نظیر ملت بود.
سلام و درود الهی بر ملتی که علی رغم تهدیدات دشمنان خارجی و وسوسههای نابکاران داخلی، همچون چهل سال گذشته و پیرو وصیت سردار شهیدشان امسال با انگیزه ای مضاعف بر صندوقهای رأی حاضر شدند و دعوت رهبرشان را لبیک گفتند.
این حرکت ایثارگرانه در مردم شریف قم نمود بیشتری داشت، چرا که تحت فشار روانی تهدید بیماری نیز بودند.
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن حمد حضرت باری تعالی و تقدیر از این مردم بی همتا و مراجع عظام تقلید و عالمان پیشگام شیعه، از تمامی گروهها، تشکلها و نامزدهای محترم این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که گرما بخش فضای انتخابات بودند، سپاسگزاری مینماید.
همچنین با تبریک به نامزدهای حائز اکثریت آرا حضرات آقایان امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی از ایشان مصرانه میخواهد از همین امروز مقدمات عمل به وعدههای انتخاباتی خود را فراهم آورند تا خدای ناکرده شرمنده روی این مردم مخلص و شهیدان پاکشان در دنیا و آخرت نگردند.
و العاقبة للمتقین
والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم
انتهای پیام/452/ ع