خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

برگزیده سیاسی بین‌الملل ورزشی اقتصادی اجتماعی و حوادث فرهنگی و هنری دانش و فناوری سلامت و پزشکی تصویری چند‌رسانه‌ای دین و اندیشه بازار استان‌ها یادداشت
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

آخرین اخبار به صورت آنی در موتور جستجوی خبیر:
جستجو در میان 1795569 خبر

خلاصه‌ساز خبیر‌نیوز ۲۵٪ از مهمترین جملات این متن را به صورت هوشمند برای شما خلاصه نموده است.

با بررسی باگ‌های موجود، مشکل کندی سرعت سامانه نت سنج پلاس را رفع می‌کنیم

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | شنبه، 26 بهمن 1398 - 14:13
فلاح جوشقانی اظهار کرد: در ابتدای فعالیت هر سامانه بازدید‌ها زیاد است و ما شب اول دچار مشکل شدیم؛ اما با بررسی سامانه و باگ‌های موجود، مشکل کندی سرعت سامانه‌ نت سنج پلاس را رفع می‌کنیم.
سامانه،قرار،ارتباطات،اختيار،مشكل،فيلتر،كاربران،پيرامون،نرم،تنظيم

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سیتنا:
به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در نشست خبری پیرامون "راه اندازی سامانه نت سنج پلاس و قابلیت‌های آن" که امروز ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل این سازمان برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار سیتنا پیرامون برخی اختلالات در سامانه‌ "نت سنج پلاس" و سرعت پایین در دسترسی به این سامانه برای برخی کاربران، گفت: در ابتدای فعالیت هر سامانه بازدید‌ها زیاد است و ما شب اول دچار مشکل شدیم.
اول ظرفیت یک‌گیگابیت در ثانیه داشتیم که به دو گیگابیت در ثانیه افزایش دادیم، اما سامانه و باگ‌هایی که دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم و مشکل کندی سرعت را رفع می‌کنیم.
وی در واکنش به پیشنهاد خبرنگار سیتنا مبنی بر امکان دسترسی بدون فیلتر کاربران به نظرات ارسالی در این سامانه هم گفت: پیشنهاد خوبی است که نظرات مردم بدون فیلتر در دسترس باشد و در اختیار مردم قرار گیرد، لذا وعده می‌دهیم که این بخش را بدون فیلتر و احتمالا طی یکی دو روز آینده راه‌اندازی کنیم.
فلاح جوشقانی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار سیتنا پیرامون عدم امکان تغییر سرویس دهنده‌ اینترنت ثابت توسط مشترکان ناراضی در بازه‌ زمانی کوتاه، گفت: در حوزه‌ اینترنت ثابت بخشی از مشکلات به بخش رانژه بر می‌گردد.
مقرراتی که ما تنظیم کردیم این است که ظرف ۷۲ ساعت این شکایات رفع شوند که متاسفانه صورت نمی‌گیرد و این مشکلی است که در حوزه‌ مخابراتی داریم.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادامه داد: از طرف دیگر خود اپراتور برای آنکه کاربرش را از دست ندهد، باید تمهیداتی در نظر گیرد.
فلاح جوشقانی، اظهار کرد: مشکل تغییر سرویس برای کاربران را قبول داریم و در صدد هستیم تا با ایجاد بخشی نرم افزاری این مشکل را رفع کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در تمام دنیا برای بهبود تکنولوژی پلتفرمی در اختیار مشترک قرار می‌گیرد.
ما نیز با ایجاد نرم افزاری این پلتفرم را در اختیار مشترک قرار می‌دهیم که امیدواریم این نرم افزار با کمک همکاران ما در رگولاتوری ظرف شش ماه آینده در اختیار مشترکان قرار گیرد تا در مراکز مخابراتی شاهد چنین مشکلاتی برای تغییر سرویس دهنده‌ها نباشیم.
انتهای پیام/



برچسب‌ها:


سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.
[favicon بیرنیوز] سامانه هوشمند تحلیل خبر نسخه بتا ۰.۳ | 1795569 خبر
برای بهره‌مندی از وب سرویس خلاصه‌ساز متون خبیر‌نیوز، با ما در ارتباط باشید:
انتخاب و چینش خبرها در این سایت به صورت خودکار توسط جستجوگر خبر خبیر‌نیوز صورت می گیرد. خبیر‌نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.