کمپینگ های بابا امان برای مسافران نوروزی به بهره برداری می رسد
مهر
|
استانها
|
سه شنبه، 30 بهمن 1397 - 22:31
بجنورد- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از راه اندازی کمپینگ های بابا امان برای مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: بهمنظور جذب گردشگر داخلی و خارجی و استفاده بهینه از امکانات ایجاد شده، کمپینگ های باباامان به زودی به بهره برداری می رسند.
یزدان پناه افزود: از تعداد ۱۰ کانکس موجود، هشت کانکس تحویل شهرداری شده و پروانه بهره برداری به شرط تأمین زیرساخت ها و مرتفع شدن مشکلاتی از جمله برق، گاز و...
تا ۵ اسفندماه برای بهره بردار صادر می شود.
وی با تأکید بر اینکه این کانکس ها به شرط تأمین شرایط لازم تحویل می شود، عنوان کرد: در غیر اینصورت کانکس ها را به بهره بردار بعدی که متقاضی است واگذار خواهیم کرد.
مدیرکل میراث فرهنگی خراسان شمالی تصریح کرد: تمامی هماهنگیهای لازم برای خدمترسانی به گردشگران نوروزی انجام شده تا از سفر به مرکز خراسان شمالی خاطرات خوشی به همراه ببرند.