بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری به لیگ جمهوری آذربایجان پیوست
باشگاه خبرنگاران
|
ورزشی
|
چهارشنبه، 16 بهمن 1398 - 09:51
محسن محمد زاده بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز پس از توافق با مسئولان باشگاه مارافن به لیگ جمهوری آذربایجان پیوست.
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن محمد زاده بازیکن تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با مسئولان باشگاه مارافن جمهوری آذربایجان به توافق رسید و قرار است مارافنیها را در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ جمهوری آذربایجان همراهی کند.
بیشتر بخوانید: تمرینات تیم فوتسال مس سونگون شنبه آغاز میشود
بدین ترتیب با اضافه شدن محسن محمد زاده به مارافن جمع ایرانیهای حاضر در این تیم به ۵ بازیکن رسید.
انتهای پیام/