خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امیر صباحی فرد درگذشت فرمانده اسبق پدافند هوایی ارتش را تسلیت گفت

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 17:16
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درگذشت امیر سرتیپ رستمی از فرماندهان اسبق این نیرو را تسلیت گفت.
پدافند،هوايي،ارتش،سرتيپ،امير،نيروي،رستمي،مقدس،صباحي،انا

طی پیامی؛
به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درگذشت امیر سرتیپ دوم محمد اسماعیل رستمی از فرماندهان اسبق نیروی پدافند هوایی ارتش و از یادگاران دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
خبر درگذشت امیر سرتیپ دوم محمد اسماعیل رستمی همسنگر و پیشکسوت پدافند هوایی ارتش باعث ایجاد حزن و اندوه برای اینجانب و مجموعه کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش شد.
بی شک امیر رستمی از فرماندهان لایق، توانا و ایثار گر پدافند هوایی بود که تلاش فراوانی برای رشد و اعتلای پدافند هوایی و حراست از آسمان مقدس جمهوری اسلامی ایران نمود و قطعا خدمات ارزشمند وی در دوران دفاع مقدس در یاد و خاطره همه ما باقی خواهد ماند و اجر معنوی اقدامات ایشان نزد پروردگار متعال محفوظ خواهد ماند.
اینجانب این ضایعه جانسوز را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مجموعه همکاران و همسنگران در نیرو‌های مسلح و خانواده آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای این عزیز از دست رفته رحمت و مغفرت الهی مسئلت می‌نمایم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش
سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد
انتهای پیام/