خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رسانه عبری زبان هدف بعدی ارتش اسرائیل در رفح را اعلام کرد

تسنیم | بین‌الملل | چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - 01:13
شبکه 14 تلویزیون اسرائیل هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی در رفح را اعلام کرد.
گذرگاه،ارتش،اسرائيل،رفح،حماس،صهيونيستي

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی که از سیاست‌ها و برنامه‌های نتانیاهو حمایت بی چون و چرا دارد، ادعا کرد بعد از آن که ظرف 8 ساعت ارتش اسرائیل گذرگاه رفح را به تسخیر خود در آورد است.
هلیل پیتون روزین خبرنگار نظامی این رسانه افزود: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه و دقیقا دقایقی بعد از آن که حماس آمادگی خود را برای دستیابی به توافق با اسرائیل اعلام نمود، وارد گذرگاه رفح شد و با وجود آن که پیش بینی می‌شد این عملیات دست کم 2 دروز به طول بیانجامد اما عملیات مذکور حدود 8 ساعت به طول انجامید.
براساس ادعای این رسانه صهیونیستی، به محض ورود ارتش اسرائیل به بخش (فلسطینی) گذرگاه رفح افراد مسلح حماس منطقه را تخلیه کردند در حالی که در حین انجام این عملیات آتش شدید از هوا و زمین به سوی این مناطق انجام می‌گرفت.
شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیست هدف بعدی ارتش رژیم صهیونیستی را بعد از کنترل گذرگاه پایش منطقه برای مشخص کردن زیر ساخت‌های نظامی که حماس آن را در زیر زمین ایجاد کرده اعلام خبر داد یگان‌های میدانی خود را برای پیشرفت مجدد در این منطقه طی روزهای آینده آماده می‌کنند.
انتهای پیام/