خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حضور مربیان ایرانی با تیم های خارجی در پاریس+عکس

فارس | ورزشی | پنجشنبه، 03 بهمن 1398 - 16:44
پنج مربی ایرانی با تیم های مختلف برای حضور در دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس حضور دارند.
تيم،ملي،كاراته،وزن،مسابقات،كشي،برعهده،هدايت،سالن،مراسم،حضور

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از پاریس، دومین مرحله مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریس از روز جمعه چهارم بهمن ماه با برگزاری مسابقات کاتا انفرادی بانوان و کاتای تیمی مردان مبارزات اوزان، ۶۰، ۶۷ و ۷۵ مردان و دو وزن ۵۰ و ۵۵ بانوان آغاز خواهد شد.
این دوره از رقابت ها با حضور ۷۰۳ کاراته کا از ۹۲ کشور به میزبانی فرانسه در سالن «پیردوکوبرتن» شهر پاریس از فردا جمعه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ششم بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
این دوره از مسابقات از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و همیشه فرانسه میزبانی مهمترین رویداد را برعهده می گیرد.
*در یک اتفاق جالب توجه در این دوره از مسابقات حضور مربیان ایرانی حضور پررنگ و گسترده ای دارند و در تیم های مختلف را هدایت می کنند.
شهرام هروی هدابت تیم ملی کاراته ایران را برعهده دارد، محمدرضا رشیدنیا سرمربی تیم ملی ماکائو است.
حسین روحانی در تیم ملی روسیه و شهاب سلطانی در تیم ملی کاراته ازبکستان سرمربیگری می کنند و احمدصافی نیز هدایت تیم ملی کره جنوبی را برعهده دارد.
*نکته عجیب مراسم وزن کشی این بود که باسکول های وزن کشی ایراد فنی داشت و تقریبا وزن تمام ورزشکاران حاضر در مراسم را 300 گرم بیشتر نشان می داد.
*در حاشیه برگزاری مراسم وزن کشی، شهاب سلطانی که مربیگری برادران روحانی را از ابتدا برعهده داشت، در سالن مسابقات همدیگر را دیدند و برای دقایقی به گفت و گو پرداختند.
*احمد صافی و رشدنیا که هر دو هداقت تیم ملی کره جنوبی و ماکائو را بر عهده دارند، در سالن مسابقات برای دقایقی با یکدیگر گفت و گوی گرمی را داشتند و از شرایط تیم های خود با خبر شدند.
*نعیما خواجوی مربی بدنساز تیم ملی کاراته کشورمان در سالن وزن کشی مسابقات حضور داشت و مدام شرایط بدنی ملی پوشان را چک می کرد.
امروز پنج شنبه مراسم ثبت نام و وزن کشی کاراته کاهای حاضر در این رقابت ها از ساعت ۱۱/۳۰ دقیقه به وقت محلی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
هدایت تیم ملی کاراته مردان بر عهده شهرام هروی است و سمانه خوشقدم نیز هدایت بانوان را برعهده دارد.
انتهای پیام/س