سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان: به آینده این تیم خوش‌بین هستم

ایسنا | ورزشی، استان‌ها | دوشنبه، 29 بهمن 1397 - 10:27
سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان گفت: با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده این تیم خوشبین هستیم.
تيم،نوجوانان،رستمي،آينده،ادامه

سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان گفت: با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده این تیم خوشبین هستیم.
ایوب رستمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دومین مرحله اردو را در خرم‌آباد داریم و مرحله نخست در ساری برگزار شده است.
وی با اشاره به حضور ۳۵ جودوکار در اردو ادامه داد: این تیم خودش را برای حضور در پیکارهای قهرمانی آسیا آماده می‌کند که تیر ماه ۹۸ در کشور چین تایپه برگزار می‌شود.
رستمی اضافه کرد: هنوز ترکیب تیم و تعداد اوزان مشخص نشده که در اردوهای بعدی با نظر مربیان در این زمینه به اجماع خواهیم رسید.
سرمربی تیم ملی جودوی نوجوانان در ادامه گفت: خوشبختانه استعدادهای زیادی در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان می‌بینیم که اگر حمایت شوند و با پرورش یافتن اصولی زیر نظر مربیان کاربلد می‌توانند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشند.
وی ادامه داد: در همین تیم نوجوانان نفرات خوبی داریم که بدون شک در آینده می‌توانند به تیم بزرگسالان ملحق شوند و در رقابت‌های مهم بین‌المللی برای کشورمان افتخارآفرینی کنند.
رستمی گفت: با توجه به تیمی که داریم و نگاه ویژه مسئولان فدراسیون به آینده این تیم خوشبین هستیم.
انتهای پیام