سفیران رسانه ای پست فارس معرفی شدند
مدیرکل پست استان فارس گفت: برخی رسانههای فعال در این استان به واسطه پیشتازی در انتشار اخبار این اداره و رعایت دقت و سرعت در اطلاع رسانی شفاف و دقیق، به عنوان سفیران رسانهای پست مشخص شدند.

ایسنا/فارس مدیرکل پست استان فارس گفت: برخی رسانههای فعال در این استان به واسطه پیشتازی در انتشار اخبار این اداره و رعایت دقت و سرعت در اطلاع رسانی شفاف و دقیق، به عنوان سفیران رسانهای پست مشخص شدند.
محسن مفتح یکشنبه اول دیماه در جمع کارشناسان پست فارس افزود: رویکرد فعلی پست فارس در بخش اطلاع رسانی "رسانه محوری" و حمایت از رسانه های استانی است.
به گزارش ایسنا، مفتح تاکید کرد: پست و رسانه ها وجه مشترکی با هم دارند دارند که اطلاع رسانی و خبررسانی یکی از آنهاست.
مدیرکل پست فارس گفت: براساس بررسی های انجام شده روزنامه خبرجنوب به دلیل پرداختن به سوژه های خبری، سرعت درانتشار اخبار تولیدی، پرهیز از یک سویه نگری و تاثیرگذارترین روزنامه به عنوان سفیرپست معرفی شده است.
وی افزود: راستا باشگاه خبرنگاران جوان نیز به دلیل سرعت در انتشار داده ها در فضای مجازی و صدا و سیما به دلیل انتشار اخبار پست در گستره استانی و فراگیر سفیران نهاد پست معرفی شدند.
مفتح همچنین گفت: خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) نیز به دلیل سرعت و دقت در انتشار اخبار و همراهی و پشتیبانی رسانهای پست به عنوان دستگاه اجرایی و اثرگذاری این خبرگزاری در فضای مجازی، به عنوان سفیر پست این استان مشخص شده است.
مدیرکل پست فارس گفت: خبرگزاری قرآنی ایکنا هم به دلیل پرداختن به موضوعات مذهبی و اقتصاد مقاومتی و انتقال سریع آن به عنوان سفیر مذهبی پست فارس انتخاب شده است.
مفتح افزود: روزنامه های افسانه، عصر مردم، تماشا و نیم نگاه هم به دلیل همراهی و درج اخبار تولیدی در آذر ماه و نقش پررنگ در اطلاع رسانی نوین در فهرست سفیران رسانهای پست قرار گرفتهاند.
انتهای پیام