خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 12 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲۳ صادرکننده نمونه استان مرکزی تجلیل می شوند

ایسنا | استان‌ها | شنبه، 30 آذر 1398 - 13:07
رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طی مراسمی در دیماه، از ۲۳ صادرکننده نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شود.
استان،نمونه،مركزي،صادركنندگان،تجارت،صادرات،تجليل،صادركننده،معدن

ایسنا/مرکزی رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: طی مراسمی در دیماه، از ۲۳ صادرکننده نمونه استان مرکزی تجلیل می‌شود.
محمد امانی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، اظهار کرد: مراسم روز ملی صادرات در سطح ملی برگزار شده، اما در سطح استان‌ برگزار نشده است، بر این اساس تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان مرکزی به احتمال زیاد روز دهم دیماه با حضور مسئولان استانی و کشوری در اراک برگزار می‌شود.
وی افزود: در مراسم ملی تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشوری، دو واحد نمونه از استان مرکزی نیز معرفی و تجلیل شدند.
رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی تصریح کرد: امسال فرایند انتخاب صادرکنندگان نمونه تحولاتی داشته به این صورت که افراد باید ابتدا در فرایند میز الکترونیکی سازمان توسعه تجارت ایران وارد شده و پس از تکمیل مدارک، وارد سامانه نمونش شده و ثبت نام خود را قطعی کنند.
امانی بیان کرد: از مجموع ۳۶ صادرکننده استان که ثبت نام خود را تکمیل کرده بودند در نهایت ۲۳ نفر به عنوان صادرکننده نمونه و برگزیده در سطح استان انتخاب شدند.
وی ادامه داد: به منظور شناسایی صادرکنندگان فعال و تشویق آنان به ادامه فعالیت و معرفی آنها به جامعه از یک سو و ارائه الگوهای مناسب به جامعه تولیدکنندگان از سوی دیگر، سازمان توسعه تجارت ایران اجازه داده که طبق ضوابط همه ساله صادرکنندگان نمونه شناسایی و به آنها لوح تقدیر اعطا شود.
رئیس اداره بازرگانی صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اضافه کرد: درآمد ارزی حاصل از صادرات، حفظ و توسعه بازارهای هدف و فعالیت‌های بازاریابی، مهارت‌های فنی و تخصصی شرکت در امر صادرات و عضویت در تشکل صادراتی، چهار محور ارزیابی عمومی برگزیدگان است و ارزش صادرات در سال گذشته، رشد صادرات طی سه سال اخیر، حفظ بازار در سه سال گذشته، ایجاد بازار جدید نسبت به چند سال اخیر، ایجاد دفتر فروش در کشورهای خارجی و...
شاخص‌های زیرمجموعه‌ این محورها بوده است.
انتهای پیام