4 بازیکن پرسپولیس و سایپا برای تست دوپینگ رفتند
فارس
|
ورزشی
|
شنبه، 23 آذر 1398 - 17:23
در پایان دیدار دو تیم پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته پانزدهم 4 بازیکن این دو تیم برای تست دوپینگ رفتند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در ادامه هفته پانزدهم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 15 در ورزشگاه شهدا شهر قدس به مصاف تیم سایپا رفت که مسابقه با نتیجه 2 بر صفر به پایان رسید.
در پایان این دیدار محمد انصاری و محمد نادری از تیم پرسپولیس و آرمین سهرابیان و سعید غلامعلی بیگی از تیم سایپا برای تست وپینگ رفتند.
انتهای پیام/