سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۸۲ درصد تماس های مردم همدان با مرکز ۱۲۵ مزاحمت تلفنی بوده است

مهر | استان‌ها | شنبه، 23 آذر 1398 - 13:49
همدان - رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: شهروندان همدانی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۰۴ مرتبه با مرکز آتش‌نشانی تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۳۳۴ تماس مزاحمت تلفنی بوده است.
عمليات،نجات،آتش،حريق،همدان،تماس

محمدرضا بیاناتی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات ۲ عملیات اطفای حریق و ۳ عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش نشانان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.
وی گفت: شهروندان همدانی دیروز ۴۰۴ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته‌اند که از این تعداد ۵ مورد منجر به عملیات شده است.
رئیس سازمان آتش نشانی همدان بابیان اینکه ۱۵ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده و ۵۰ تماس اشتباه بوده است، گفت: متأسفانه ۳۳۴ مورد از تماس‌ها نیز ایجاد مزاحمت بوده است.
بیاناتی گفت: عملیات انجام شده در این مدت ۲ مورد آتش سوزی شامل حریق لاستیک در خیابان شهدا و حریق ضایعات در پیشاهنگی بوده است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: همچنین ۳ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل پارک چمران، نجات خودروی گیر کرده در برف در دره مرادبیگ و تست گاز منوکسید کربن در بنی هاشم توسط آتش نشانان به انجام رسید.
وی گفت: تعداد ۲ نفر نجات یافته طی این عملیات گزارش شده است.