خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 03 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مدیر کنسرسیوم فاز 14 پارس جنوبی منصوب شد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 21 آذر 1398 - 11:06
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت مدیر کنسرسیوم فاز 14 پارس جنوبی ایدرو را منصوب کرد.
سازمان،پارس،موثر،جنوبي،پروژه،گسترش،معاون،صنايع

به گزارش خبرگزاری تسنیم از عسلویه، معاون وزیر صنعت‌، معدن و تجارت و رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به پیشنهاد معاون صنایع پیشرفته و پروژه‌های کلان انرژی در حکمی محمد‌علی شفیعی سیف‌آبادی را به عنوان مدیرکنسرسیوم فاز 14 پارس جنوبی ایدرو منصوب کرد.
‌در حکم محمد‌باقر عالی بر تعامل موثر با کارفرما و اعضاء کنسرسیوم‌،‌ نظارت موثر بر روند اجرای پروژه، پیگیری تعدیل قیمت قرارداد پروژه و ارتباط مستمر و موثر با سازمان گسترش و حراست از منافع سازمان و سایر شرکا در پروژه تاکید شده است‌.
سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران راهبر کنسرسیومی متشکل از 8 شرکت در ساخت فاز 14 پارس جنوبی است‌.
محمد‌علی شفیعی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران و لیسانس دانشکده مهندسی شیمی از دانشکاه صنعتی امیرکبیر و نیز سوابقی چون نایب رئیس و معاون عملیات پتروشیمی غدیر‌،‌ عضو هیئت مدیره شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی و پتروشیمی ونیران آپادانا و مدیر طرح توسعه فازهای 20 و 21 پارس جنوبی را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/ش