خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 30 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

حماس: اتهامات علیه ما درخصوص مداخله در انتخابات انگلیس نادرست است

ایسنا | بین‌الملل | چهارشنبه، 20 آذر 1398 - 21:47
عضو دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش در امور داخلی دیگر کشورها دخالتی نمی‌کند و طرفی در کشمکش‌های داخلی نیست.
انگليس،انتخابات،جرمي،حماس،جنبش،فلسطين،نعيم

عضو دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس اعلام کرد، این جنبش در امور داخلی دیگر کشورها دخالتی نمی‌کند و طرفی در کشمکش‌های داخلی نیست.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، باسم نعیم، عضو دفتر روابط بین‌الملل جنبش حماس خاطرنشان کرد: اتهامات وارده علیه ما درخصوص دخالت در انتخابات انگلیس نادرست و بی اساس است.
حماس نماینده‌ای در انگلیس ندارد و اتهامات علیه ما درخصوص مداخله در انتخابات و حمایت از جرمی کوربین، رهبر حزب کارگر انگلیس صحت ندارد.
نعیم همچنین تصریح کرد: رسانه‌های اسرائیلی و لابی اسرائیل در انگلیس پشت این ادعاها هستند چرا که می‌دانند جرمی کوربین در سیاست خارجی با انصاف‌تر است و در برنامه‌های انتخاباتی خود اعلام کرده است که در صورت پیروزی‌اش کشور فلسطین را به رسمیت خواهد شناخت.
وی از نخست وزیر آینده انگلیس خواست تا از حق و حقوق ملت فلسطین و در راس آن حق آنها در آزادی، بازگشت و استقلال حمایت کند.
قرار است انتخابات پارلمانی انگلیس فردا (پنجشنبه) ۲۱ آذر ماه برگزار شود.
پیشتر یسرائیل کاتس، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت، در انتخابات انگلیس مداخله نمی‌کند اما شخصا امیدوار است در میان موج شدید یهود ستیزی، شخص دیگری جز جرمی کوربین پیروز انتخابات شود.
کوربین در جریان کمپین‌های پیش از انتخابات وعده داده است که در صورت پیروزی و رسیدن به پست نخست وزیری کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.
انتهای پیام