خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 04 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی دستاوردها و مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در دستور

ایسنا | سیاسی | سه شنبه، 19 آذر 1398 - 08:43
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
گزارش،كميسيون،بررسي،فوريتي،رسيدگي،طرح،ادامه،رضوي

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست مسعود پزشکیان آغاز شد.
به گزارش ایسنا، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه دو فوریتی درآمد پایادار و هزینه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد مغایرت آیین‌نامه‌های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون امور داخلی و شوراها در مورد طرح دو فوریتی استفساریه تبصره یک ماده 13 قانون کنترل و مبارزه ملی با دخانیات، بررسی گزارش کمیسیون صنایع در خصوص طرح یک فوریتی سامان دهی بازار خودرو، بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در مورد طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، بررسی گزارش کمیسیون امنیت ملی در خصوص لایحه الحاق جمهوری اسلامی به کنوانسیون مشترک مدیریت ایمنی سوخت مصرف شده و پسماند پرتوزا و بررسی گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد طرح تعیین تکلیف بیمه کارگزاران بیمه کشاورزی در دستور کار است.
همچنین بررسی دستاوردها و مشکلات حوزه اقتصاد شرکت‌های دانش بنیان و نوآورانه و انتخاب یک نفر از نمایندگان استان خراسان رضوی در مجلس به عنوان عضو در هیات حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان خراسان رضوی در دستور کار نمایندگان قرار دارد.
انتهای پیام