خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسد: اروپا مسبب اصلی ایجاد هرج ومرج در سوریه بود

ایسنا | برگزیده، بین‌الملل | سه شنبه، 19 آذر 1398 - 07:34
رئیس جمهور سوریه ضمن تاکید اینکه کشورش از جنگ قوی‌تر خارج خواهد شد، گفت: آینده سوریه بشارت دهنده خواهد بود واوضاع میدانی الان بهتر شده است. وی همچنین به موفقیت‌های ارتش سوریه و پیشروهای خود در جنگ علیه تروریسم اشاره کرد.
سوريه،تسليحات،ايتاليايي،تروريسم،شيميايي،شبكه

رئیس جمهور سوریه ضمن تاکید اینکه کشورش از جنگ قوی‌تر خارج خواهد شد، گفت: آینده سوریه بشارت دهنده خواهد بود واوضاع میدانی الان بهتر شده است.
وی همچنین به موفقیت‌های ارتش سوریه و پیشروهای خود در جنگ علیه تروریسم اشاره کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه ایتالیایی "رای نیوز24" که روز 26 اکتبر گذشته انجام شده و قرار بود روز دوم دسامبر روی آنتن برود و این شبکه ایتالیایی از بخش آن بدون ارائه دلایل واضح امتناع کرد، تصریح کرد: اروپا علاوه بر آمریکا، ترکیه و بعضی کشورهای دیگر به علت حمایت مستقیم خود از تروریسم مسبب اصلی ایجاد هرج و مرج در سوریه و مشکل آوارگان بود.
رئیس جمهوری سوریه اظهار کرد: از بدو حرف‌ و حدیث‌ها درباره تسلیحات شیمیایی، سوریه تاکید کرده بود که اصلا آن تسلیحات را بکار نگرفته است و تمام افشاهای اخیر در مورد گزارش سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی ثابت می‌کنند که تمام حرف‌های سوریه در طول سال‌های گذشته صحیح و حق با سوریه بود و آنها در اشتباه بودند.
ادامه دارد