خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 01 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مغانلو: دلیل باخت پیکان من هستم

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | دوشنبه، 18 آذر 1398 - 21:26
بازیکن تیم پیکان تهران گفت: مقصر اصلی باخت پیکان مقابل استقلال تنها من هستم.
پيكان،تيم،استقلال،تهران،مغانلو

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار مغانلو مهاجم تیم پیکان تهران که در بازی مقابل استقلال ضربه پنالتی را خراب در این خصوص عنوان کرد: در ابتدا باید یک عذرخواهی از اعضای تیم پیکان داشته باشم و همچنین بابت باخت امروز متاسفم و فکر می‌کنم مقصر این شکست من هستم.
مغانلو در ادامه بیان کرد: من تساوی امروز را یک باخت تلقی می‌کنم.
البته به نظر من توپ بازی هم مشکل داشت و خوب روی پا نمی‌نشست.
در هر صورت به قائدی هم بابت اینکه در جدول گلزنان خود را بالا کشید تبریک می‌گویم.
بازیکن تیم پیکان تهران در ادامه در خصوص دریافت پیشنهاد از باشگاه استقلال تهران بیان کرد: فعلا بازیکن تیم پیکان هستم و تا پایان فصل هم قرارداد دارم.
بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - استقلال ۲/ آبی‌ها در استرا تایم ۲ امتیاز از دست دادند
انتهای پیام/
آخرین اخبار از فوتبال ایران