خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 06 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پرداخت تسهیلات ۲ هزار میلیاردی به دانش بنیان‌ها در تحریم‌ها/ ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | جمعه، 15 آذر 1398 - 01:43
علی وحدت گفت: صندوق نوآوری در شرایط تحریم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرده است.
صندوق،نوآوري،حوزه،توانبخشي،فناوري،ادامه،شكوفايي،رويداد

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در سخنرانی اولین رویداد استارتاپی حوزه صنعت و توانبخشی صندوق نوآوری و شکوفایی اظهار کرد: ورود صندوق نوآوری به حوزه توانبخشی کاملاً رویکرد و دیدگاه اقتصادی دارد .
او در ادامه گفت: تلاش ما بر این است افرادی که در این حوزه قدم می گذارند، بتواند شرکت‌های خود را راه‌اندازی کنند و شتاب دهنده ها هم در این زمینه می‌تواند نقش تأثیرگذاری داشته باشند.
وحدت افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران در یک سال اخیر مهمترین و بزرگترین کارها و فعالیت ها را در حوزه فناوری انجام داده و در همین شرایط سخت تحریم بیش از ۲ هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان تسهیلات پرداخت کرده است تا شرکت ها بتوانند فعالیت‌های خود را ادامه دهند.
بیشتر بخوانید: نباید تحت هیچ شرایطی کسری بودجه داشته باشیم/ فناوری دانش بنیان راهکار افزایش درآمد کشور
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت برای اینکه در حوزه‌های مختلف بتوانیم نیازها را رفع کنیم ۱۰ رویداد تخصصی بزرگ برگزار کردیم و صنایع فرودگاهی و غذایی و هوافضا توانستند بخش مهمی از نیازهایشان را رفع کنند.
وحدت گفت : صنعت توانبخشی هم یکی از این صنایع مهم است که می تواند با همت و تلاش خود بسیار بهتر در این زمینه فعالیت کند، چرا که خود افراد معلول هم در آن نقش دارند و این یک اتفاق مبارک است و صنعت توانبخشی هم باید جزء صنایع مهم و اقتصادی در کشور باشد.
او در ادامه گفت : برای ادامه این مسیر حضور سه صندوق پژوهش و فناوری و صندوق نوآوری و همچنین شتابدهنده ها امتداد پیدا خواهد کرد و سال آینده این رویداد را با شرکت ها و رفع نیازهای فناورانه آنها برگزار خواهیم کرد.
انتهای پیام /