خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

معادل خروج هر دو نفر از شهرداری یک نفر جذب می‌شود

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | جمعه، 15 آذر 1398 - 00:02
سرپرست معاونت منابع انسانی شهرداری تهران گفت: بر اساس برنامه سوم توسعه شهر تهران، در ازای خروج هر دو نفر نیرو از شهرداری، یک نیروی برگزیده و متخصص جذب شهرداری خواهد شد.
شهرداري،نيروي،تهران،انساني،جوان،برنامه،تعديل

مظاهریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان
حامد مظاهریان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان و در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال تعدیل نیرو در پایان سال جاری یا سال آینده در شهرداری تهران اظهار کرد: بر اساس برنامه سوم توسعه شهر تهران، هر سال باید مقدار مشخصی از تورم نیروی انسانی در شهرداری کاسته شود که تلاش می‌کنیم با راهکارهای انگیزشی مثل بازنشستگی پیش از موعد که اخیرا به تصویب مجلس و تائید شورای نگهبان رسیده است، این تغییرات را محقق کنیم.
معاون شهردار تهران تصریح کرد: البته بر اساس برنامه سوم توسعه شهر تهران، در ازای خروج هدایت شده هر دو نفر نیروی انسانی، یک نفر نیروی جوان، متخصص و نخبه به صورت برگزیده جذب شهرداری تهران خواهد شد.
بیشتر بخوانید: برون سپاری کارها در شهرداری با این همه نیروی مازاد بی‌معنی است
به گفته مظاهریان، البته شهرداری تا رسیدن به نقطه هدف برنامه و خروج نیروها یا جذب نیروی جدید فاصله زیادی دارد و تغییراتی که منجر به تعدیلی بزرگ در آینده نزدیک شود، در دستور کار نیست.
وی تاکید کرد: نیروی انسانی شهرداری تهران نباید نگران مسائل تعدیل یا حواشی در این خصوص باشد، زیرا هدف شهرداری چابک‌سازی و افزایش بهره‌وری است.
انتهای پیام/