خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تمام مدارس شهرستان‌های استان خراسان رضوی شنبه باز هستند

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 23:30
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۶ آذرماه باز خواهند بود.
مدارس،رضوي،پرورش،آموزش،آنفولانزا

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: تمام مدارس شهرستان‌های خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۶ آذرماه باز خواهند بود.
مهدی مجیدی‌فرد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به رغم اینکه روز شنبه 16 آذرماه مدارس فریمان با هدف پشگیری از شیوع احتمالی بیماری آنفولانزا تعطیل اعلام شد، اما این تعطیلی ملغی اعلام می‌شود.
وی همچنین افزود: مدارس شهرستان‌های تربت‌حیدریه و مه‌ولات نیز که طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه گذشته تعطیل شده بودند از شنبه باز خواهند بود.
مجیدی فرد تصریح کرد: بر اساس دستوالعمل اعلام شده مدارسی که به صورت موردی درگیر بیماری آنفولانزا باشند، می‌توانند طبق دستورالعمل و ضوابط با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان، مدرسه را تعطیل کنند.
سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در حال حاضر وضعیت بیماری آنفولانزا در سطح مدارس استان حاد نبوده و نیازی به تعطیلی مدارس نیست.
وی یادآور شد؛ در صورت نیاز به تعطیلی موردی مدارس، مطابق دستورالعمل این اداره‌کل با هماهنگی شورای آموزش و پرورش هر شهرستان اقدام لازم صورت گرفته و برای آگاهی عموم اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام