خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نماز جمعه، موعد قرار بندگی مؤمنان

ایسنا | فرهنگی و هنری، سیاسی، استان‌ها | پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 17:57
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه موعد قرار بندگی مؤمنان است که مؤمنان در آنجا برای بندگی گرد هم جمع می‌شوند.
لرستان،مؤمنان،بندگي،جمعه،شاهرخي،رهبري،نماينده،استان

ایسنا/لرستان رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نماز جمعه موعد قرار بندگی مؤمنان است که مؤمنان در آنجا برای بندگی گرد هم جمع می‌شوند.
حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، اظهار کرد: نام لرستان در کشور با تعابیر مقام معظم رهبری دوباره مطرح شد.
وی با ذکر این مطلب که نام لرستان قرین وفاداری، صلابت، جوانمردی، علم و معرفت است، خاطرنشان کرد: لرستان هم از حیث وجود عالمان ربانی و هم در محور جهاد و شهادت می‌درخشد
علی‌اکبری با اشاره به این‌که سوابق مجاهدت و بزرگی و ولایتمداری لرستان زبانزد است، ادامه داد: نماینده رهبری در جایگاه هدایتگری مردم رسالت بزرگی دارد و در وحدت‌بخشی نیروها وظیفه خطیری بر عهده دارد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با گرامیداشت یاد آیت‌الله میانجی و تقدیر از زحمات آیت‌الله میرعمادی، اضافه کرد: آیت‌الله میرعمادی در این ۱۲ سال منشأ خدمات بود و امروز از بین فضلای استان حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی پرچم نمایندگی ولی‌فقیه در استان لرستان را بر عهده می‌گیرد.
وی ویژگی‌های علمی و سوابق جهادی حجت‌الاسلام شاهرخی را از نقاط قوت ایشان برشمرد و گفت: لرستان در آغاز گام دوم با حضور حجت‌الاسلام شاهرخی سال‌های خوبی را خواهد داشت.
علی‌اکبری وظیفه نماینده رهبری را پشتیبانی از حرکت عمومی جامعه برشمرد و گفت: نماز جمعه موعد قرار بندگی مؤمنان است که مؤمنان در آنجا برای بندگی گرد هم جمع می‌شوند.
انتهای پیام