خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 01 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صدور آنی بیمه تکمیلی از طریق سایت ازکی و با همکاری بیمه سامان و درمانت

ایسنا | بازار | پنجشنبه، 14 آذر 1398 - 10:47
ما در عصری زندگی می‌کنیم که متاسفانه مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف بسیار رایج شده است. اما نکته مثبت اینجاست که با پیشرفت علم پزشکی، درصد بسیار بالایی از بیماری‌ها قابل درمان است.
بيمه،تكميلي،سامان،ارائه،صدور،درمان،صادر،خريد،نمايشگاه،شركت،خ ...

ما در عصری زندگی می‌کنیم که متاسفانه مبتلا شدن به بیماری‌های مختلف بسیار رایج شده است.
اما نکته مثبت اینجاست که با پیشرفت علم پزشکی، درصد بسیار بالایی از بیماری‌ها قابل درمان است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بیمه ازکی، البته از طرف دیگر با وجود هزینه‌های بالای بسیاری از روش‌های درمانی و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، بسیاری از بیماران یا اطرافیانشان از عهده مخارج بالای درمان بر نمی‌آیند.
این هزینه‌ها برای همه افراد ممکن است اتفاق بیفتد.
از درمان‌های رایج و متداول مثل ویزیت، آزمایش و دندانپزشکی تا بستری و عمل‌های جراحی.
البته امیدواریم که مردم عزیز کشورمان همیشه در صحت و سلامت باشند اما پیش‌بینی حوادث احتمالی و برنامه‌ریزی کردن برای آن، تصمیمی بسیار عاقلانه و منطقی است.
به همین دلیل بهترین روش برای جبران هزینه‌های درمانی را می‌توان داشتن بیمه تکمیلی عنوان کرد.
دشواری‌های خرید بیمه درمان تکمیلی
شاید از نظر بسیاری از افراد، خرید بیمه تکمیلی سخت و پیچیده باشد چون در گذشته بیمه تکمیلی تنها به صورت گروهی صادر می‌شد و فقط کسانی که عضو یا کارمند مجموعه‌ای بودند می‌توانستند از این بیمه استفاده کنند.
اما در چند وقت اخیر بعضی از شرکت‌های بیمه، به خصوص بیمه سامان، این امکان را فراهم کرده‌اند که به جز بیمه تکمیلی گروهی، بیمه تکمیلی به صورت انفرادی یا خانوادگی هم صادر شود.
همچنین در حال حاضر صدور بیمه تکمیلی انفرادی یا خانوادگی برای فردی که قصد خرید آن را دارد، سریع و راحت انجام نمی‌شود.
به این معنی که قبل از صدور بیمه‌نامه، انجام آزمایشات پزشکی و تأیید پزشک معتمد شرکت بیمه ضروری است.
همین موضوع باعث می‌شود که بیمه تکمیلی با چند روز تأخیر صادر شود.
اما ازکی به عنوان یک استارت‌آپ فعال در صنعت بیمه از طریق همکاری مشترک با بیمه سامان و شرکت درمانت، خدمت جدید و با ارزشی را در حوزه صدور بیمه تکمیلی ارائه کرده است که در ادامه به آن می‌پردازیم.
جلسه مشترک ازکی، بیمه سامان و درمانت در نمایشگاه بیمه
در بیست و ششمین نمایشگاه و همایش ملی بیمه و توسعه که ۱۳ آذر به مناسبت روز بیمه در برج میلاد برگزار شد، فعالان صنعت بیمه از جمله شرکت‌های بیمه، نمایندگی‌ها و استارت‌آپ‌های بیمه‌ای حضور داشتند.
«ازکی» هم برای دومین سال پیاپی در کنار سایر بزرگان این حوزه در نمایشگاه روز بیمه حضور پیدا کرد و به معرفی مزیت‌ها و خدمات خود پرداخت.
ضمنا در این نمایشگاه جلسه مشترکی با حضور تیم لطیف، مدیرعامل شرکت ازکی، مهدی بابایی، مدیرعامل درمانت، دکتر هوشمندی معاون نظارت و راهبردی و همچنین مدیران بیمه سامان برگزار شد که طبق توافقات انجام شده، با همکاری مشترک ازکی، بیمه سامان و درمانت، به زودی خدمت جدیدی در زمینه صدور بیمه تکمیلی ارائه خواهد شد.
در این طرح که برای اولین بار در ایران و در خاورمیانه اجرا می‌شود، متقاضیان بیمه تکمیلی و خانوادگی سامان می‌توانند از طریق سایت ازکی، خرید بیمه‌نامه خود را به صورت آنی انجام دهند.
در این روش فرد پس از مشخص کردن سوابق بیماری خود و افراد خانواده، میزان استعمال دخانیات، سبک زندگی و سایر اطلاعات لازم، حق بیمه خود را فورا و با توجه به موارد وارد شده مشاهده می‌کند.
در صورتی که در مشخصات فرد مشکل خاصی مشاهده نشود، پس از پرداخت آنلاین حق بیمه، بیمه‌نامه تکمیلی در همان لحظه صادر خواهد شد.
همچنین سایر خدماتی که از طریق شرکت خدمات خسارت درمانت، به بیمه‌گذاران azki.com ارائه می‌شود، موارد زیر است:
· ارائه خدمات ۲۴ ساعته
· ارائه خدمات VIP
· ارائه خدمات از طریق کارت درمان و فرآیندهای مبتنی بر ابزارهای فنآوری اطلاعات
· استفاده از خدمات کارشناسی خبره در رسیدگی به خسارات درمانی / مسافرتی
در مجموع با اجرای طرح صدور آنی بیمه تکمیلی در ازکی، گامی بزرگ و موثر برای افزایش استقبال جامعه برای استفاده از بیمه درمان تکمیلی برداشته خواهد شد.
انتهای رپرتاژ آگهی