قاچاق فیلمهای سینمایی را از راه قانونی پیگیری کردیم/ مطلعین احضار و بازجویی شدند
باشگاه خبرنگاران
|
فرهنگی و هنری
|
سه شنبه، 12 آذر 1398 - 13:29
سید محمد مهدی طباطبایی نژاد در خصوص مقابله با جریان قاچاق مکرر فیلمهای سینمایی در فضای مجازی توضیحاتی ارائه داد.
معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی خبر داد؛
سید محمد مهدی طباطبایی نژاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، درباره مقابله با قاچاق مکرر فیلمهای سینمایی در فضای مجازی، در گفتوگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ما به خودی خود ابزار اجرایی لازم را نداریم و باید در این باره به دادسرا شکایت کنیم، در مورد قاچاق همه این فیلمها هم شکایت کرده ایم و مسئولان امر هم اکنون در حال بررسی هستند؛ مطلعین را احضار و بازجویی کرده اند و به ما نتیجه کار را خواهند گفت.
گفتنی است طی ماههای اخیر نسخه قاچاق تعدادی از فیلمهای سینمایی در فضای مجازی منتشر شد و حواشی و واکنشهای مختلفی را از سوی صاحبان آثار و مدیران سازمان سینمایی به دنبال داشت.
انتهای پیام/