تحول بزرگ در خدمات ویژه ساکنان برجهای لوکس
پیشبینی نیازها و خدمات مورد نیاز ساکنان برجهای لوکس و ارائه مطلوب و فوری خدماتی که به برطرفشدن نیازها و رضایت ساکنان برجهای لوکس منتهی شود، هدفی است که شرکت تداوم آرامش در مسیر آن گام برداشته و به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.

پیشبینی نیازها و خدمات مورد نیاز ساکنان برجهای لوکس و ارائه مطلوب و فوری خدماتی که به برطرفشدن نیازها و رضایت ساکنان برجهای لوکس منتهی شود، هدفی است که شرکت تداوم آرامش در مسیر آن گام برداشته و به موفقیتهای چشمگیری دست یافته است.
به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تداوم آرامش، برجنشینی در فرهنگ شهری ایران یک مفهوم جدید است و به همین نسبت خدمات ویژه ساکنان برجهای لوکس نیز عبارتی جدید در حوزه خدمات محسوب میشود.
هرچند اقشار متوسط نیز دریافت خدمات بهینه و نوین را در مجتمعهایی که محل سکونت آنهاست، انتظار دارند اما این توقع در میان ساکنان برجهای لوکس بهمراتب بیشتر است.
علت این امر نیز کاملاً روشن است؛ ساکنان برجهای لوکس عموماً بازرگانان، کارخانهداران، پزشکان و دندانپزشکان و جراحان، ورزشکاران و هنرمندان مطرح و دیگر نخبگان اقتصادی و اجتماعی هستند.
این افراد جزو اقشاری به شمار میروند که در حوزه شغلی و حرفهای خود و همچنین در جامعه از شأن و اعتبار بالایی برخوردارند و از نظر مالی نیز صاحب تمکن بیشتری هستند؛ بنابراین طبعا انتظار دارند در محل زندگی خود نیز از خدمات و امکانات رفاهی بیشتری برخوردار باشند.
شرکت تداوم آرامش بهعنوان یک شرکت تخصصی ارائهدهنده خدمات جامع و یکپارچه نگهداری از برجهای لوکس با در نظر گرفتن این انتظارات خدمات نوینی را برای ساکنان برجهای لوکس در نظر گرفته است.
امیر شکیبایی، عضو و سخنگوی هیات مدیره شرکت تداوم آرامش که پیش از این خدمات این شرکت به سازندگان برجهای لوکس را شرح داده بود در دومین بخش از مصاحبه، خدمات ویژه ساکنان برجهای لوکس که برای اولین بار توسط این شرکت طراحی و عملیاتی شده را تشریح کرده است.
فکر ارائه خدمت به ساکنان برجهای لوکس هوشمندانه است چون این افراد مشتریان خوبی هستند اما درعین حال انتظارات بالایی دارند.
این چالش را چگونه پشت سر گذاشتید؟
همانطور که اشاره کردید سرویسدهی به ساکنان برجهای لوکس در عین این که ایده هوشمندانهای محسوب میشود چالشهای خاص خود را دارد.
این اقشار بهتناسب این که مشتریان خوبی هستند و بهای خدماتی که دریافت میکنند را بدون مشکل پرداخت میکنند، در حوزههای مورد نیاز خود خدمات بسیار با کیفیت طلب میکنند و کمترین تعلل زمانی و کیفی در سرویسدهی را نمیپذیرند.
شرکت تداوم آرامش با در نظر گرفتن سطح انتظارات این اقشار و با تکیه بر سوابق کار و تخصص نیروهای خود، اقدام به ارائه خدمات نوین و متفاوت با خدمات سنتی و معمول به ساکنان برجهای لوکس کرده است.
در واقع ما بر آن شدیم به استقبال توقعات و انتظارات بالای مخاطبانمان برویم و خدمات ویژه ساکنان برجهای لوکس را به صورتی نوین و مبتنی بر فناوری ارائه کنیم.
هدف ما این بود که این خدمات، مشابهای در کشور نداشته باشد و تاکنون هم این خدمات مشابهی نداشته و بیرقیب هستیم.
البته قطعاً بعد از مدتی رقبایی هم از راه خواهند رسید و ما از رقبا هم استقبال میکنیم، چرا که معتقدیم فضای رقابتی موجب رشد آن دسته شرکتهایی است که فعالیت تخصصی و حرفهای دارند.
خدمات نوین تداوم آرامش چیست و ساکنان برجها چگونه به این خدمات دسترسی پیدا میکنند؟
ابتدا بد نیست اشاره کنم خدماتی که شرکتهای نگهداری از برجهای لوکس به هیات مدیره این مجتمعها و به عبارتی به ساکنان آنها ارائه میدهند شامل آیتمهای معمول مثل نگهداری از موتورخانه و تأسیسات سرمایشی و گرمایشی، آسانسور، استخر، استخدام لابی من، سرایدار، باغبان و ...
است.
تداوم آرامش در این خدمات معمول نیز شیوههای نوینی را به کار گرفته که در مجالی دیگر به آن خواهم پرداخت.
بحثی که اکنون میخواهم مطرح کنم این است که بعضی از مجموعهها تمام این خدمات را ارائه نمیدهند اما تداوم آرامش علاوه بر این که کلیه این خدمات مورد نیاز و معمول را در پکیج خدماتی خود گردآوری کرده، کلیه ساکنان برجهای لوکس را از خدمتی نوین و ویژه در بستر سیستم پیشرفته CRM مبتنی بر وب بهرهمند کرده است.
در واقع، تداوم آرامش با راهاندازی این سیستم به تمام ساکنان امکان میدهد با استفاده از حساب کاربری منحصربهفردی که در اختیاردارند درخواستهای خدماتی خود را در این سامانه ثبت و تمامی مراحل آن را تا پایان پیگیری کنند.
نحوه دسترسی ساکنان برجهای لوکس به این خدمات نیز بسیار ساده طراحی شده و ساکنان با ورود به سایت تداوم آرامش از طریق گوشیهای موبایل، حساب کاربری خود را در مدت بسیار کوتاهی ایجاد خواهند کرد.
سیستم CRM که از آن صحبت کردید دقیقا چه خدماتی به ساکنان ارائه میدهد؟
آیا فرضاً اگر در واحد مسکونی یکی از ساکنان برج نیاز به تعمیر شیر آب وجود داشت این سیستم به آنها سرویسدهی میکند؟
سیستم CRM تداوم آرامش بهگونهای طراحیشده که خدمات متنوعی به ساکنان ارائه کند.
تعمیرات و بازسازی ابنیه و معماری داخلی واحدها، نقاشی، گچ کاری و گچبری، نصب انواع کفپوش و کاغذ دیواری، نصب انواع پرده، نصب آینه، تعمیرات و بازسازی تأسیسات داخل واحدها، لولهکشی آب و فاضلاب، نصب و تعمیر سرویسهای بهداشتی ایرانی و فرنگی، نصب و تعمیر شیرآلات روشویی و ظرفشویی و حمام، نصب وان حمام، تعمیر سیستمهای تهویه مطبوع، تعمیرات برق واحدها، نصب و تعمیر سیستمهای حفاظتی و دوربینهای مداربسته و دیگر سیستمهای هوشمند از جمله خدمات ارائه شده در سیستم CRM تداوم آرامش است؛ بنابراین پاسخ پرسش شما به طور مشخص این است که اگر ساکنان یک واحد مسکونی در برجها به تعمیر شیر آب نیاز پیدا کنند دریافت این خدمت بهسادگی در سیستم CRM امکانپذیر است.
سیستم CRM تداوم آرامش بهگونهای طراحیشده که همزمان امکان ثبت و پاسخگویی و خدمترسانی به تعداد فراوانی از سفارشهای خدماتی را دارا است.
علاوه بر این، دسترسی به ریز صورتحساب شارژ واحد مسکونی و امکان پرداخت آنلاین شارژ و همچنین خدمات هتلینگ (از قبیل خشکشویی، کارواش، خدمات ورزشی و سلامت، تامین سوخت، برگزاری جشن، خدمات کترینگ، خدمات پت شاپ و ...) از دیگر سرویسهای سیستم CRM تداوم آرامش است.
مزیت استفاده از خدمات سیستم CRM تداوم آرامش چیست؟
امنیت، هزینه منصفانه و گارانتی خدمات مزیتهای اساسی استفاده از خدمات سیستم CRM تداوم آرامش است.
این خدمات با امکان نظارت کنترل تمام فرآیند ارائه خدمت حتی در نبود ساکنان در واحد مسکونی از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.
ضمناً این سیستم بهگونهای طراحیشده که بهترین سرویسدهندگان در فضای رقابتی با منصفانهترین قیمت و با ارائه گارانتی معتبر به ساکنان برجهای لوکس خدمترسانی کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی