خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بیشترین شکایات مردمی در استان بوشهر از قیمت نان و میوه بوده است

مهر | استان‌ها | چهارشنبه، 06 آذر 1398 - 11:11
بوشهر - معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: بیشترین شکایات مردمی در استان بوشهر از قیمت نان و میوه بوده است.
فقره،بازرسي،شكايات،بوشهر،شكايت،كالا،بيشترين،نظارت

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمالی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از زمان سهمیه‌بندی سوخت نظارت و بازرسی از بازار افزایش یافته است و تلاش می‌شود تا مردم کمترین مشکل را داشته باشند.
وی از رسیدگی به ۵۱۷ مورد شکایات مردمی پیرامون کالا وخدمات در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: ۳۴۸ فقره شکایات به صورت تلفنی، ۳۵ فقره حضوری، ۱۰۷ فقره کتبی، ۱۳ فقره سامانه۱۲۴ و ۱۴ فقره سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی دریافت شده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اینکه ۱۲۶ تخلف منجر به برگ گزارش بازرسی شده است، اضافه کرد: ۱۸۴ فقره ارجاع به کارشناسی و در دست بررسی است.
وی با اشاره به اینکه ۲۸ فقره شکایت جنبه عمومی نداشته و قبل از تشکیل پرونده، منجر به مصالحه و جلب رضایت شاکیان شد، خاطرنشان کرد: ۶۵ درصد شکایات مربوط به بخش کالا و ۳۵ درصد مربوط به بخش خدمات است.
جمالی افزود: بیشترین گزارشات و شکایت واصله در حوزه کالا مربوط به انواع نان، میوه و تره بار، سیلندرهای گاز و شرکت‌های خودرویی است و در حوزه خدمات بیشترین شکایت مربوط به حمل و نقل درون شهری (تاکسی و وانت‌بارتلفنی‌ها)، حمل و نقل برون شهری و آرایشگاه‌های مردانه بوده است.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: گرانفروشی، کم فروشی، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف کنندگان و تقلب از بیشترین موارد تخلف بوده است.