گفت و شنود/ لالایی!
مشرق
|
سیاسی
|
دوشنبه، 04 آذر 1398 - 00:36
دایهای برای بچه لالایی میگفت که بخوابد، بعد از مدتی لالایی گفتن، بچه به او گفت؛ لطفاً صداتو ببُر و دهنت رو ببند، بذار یک چرت بخوابم!
به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:
گفت: یکی از مقامات دولتی گفته است باید برای مردم یک محل امن ایجاد کرد تا در آنجا اعتراضاتشان را بیان کنند!
گفتم: آشوبگران که اراذل و اوباش اجارهای هستند و مسئلهشان مشکلات اقتصادی نیست.
مردم عادی هم به مشکلاتی اعتراض دارند که همین دولت برایشان ایجاد کرده است.
گفت: خُب با این حساب راهکار خیلی آسان است.
دولت برای مردم مشکل ایجاد نکند تا قضیه حل شود!
گفتم: دایهای برای بچه لالایی میگفت که بخوابد، بعد از مدتی لالایی گفتن، بچه به او گفت؛ لطفاً صداتو ببُر و دهنت رو ببند، بذار یک چرت بخوابم!