خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 02 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

به آتش کشیدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی توسط لبنانی‌ها

مهر | بین‌الملل | شنبه، 02 آذر 1398 - 11:49
معترضان لبنانی در صیدا پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
آمريكا،معترضان،لبناني

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، معترضان لبنانی مجددا پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
بر اساس این گزارش، معترضان لبنانی که در میدان ایلیا واقع در صیدا تجمع کرده بودند پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیدند.
معترضان هم چنین شعارهایی علیه مداخلات آمریکا در امور داخلی کشورشان سر دادند.
این در حالیست که نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان از مداخله آمریکا در تشکیل کابینه جدید لبنان خبر داده بود.