خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باید سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌ها را بالا ببریم

ایسنا | استان‌ها | چهارشنبه، 22 آبان 1398 - 12:10
اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری استان کرمانشاه برگزار شد.
ارباب،رجوع،تكريم،طرح،عزيزي،مسئولين،گردهمايي،نظام،اسلامي،خدمت ...

ایسنا/کرمانشاه اولین گردهمایی رابطین و مسئولین طرح تکریم ارباب رجوع در نظام اداری استان کرمانشاه برگزار شد.
حجت الاسلام عبدالله عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه در این گردهمایی فلسفه اصلی انقلاب اسلامی را خدمت بدون منت به مردم دانست و گفت: همه مسئولان در نظام اسلامی باید هدف اول و آخرشان خدمتگذاری به مردم باشد.
وی با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا بین مردم و مسئولین اختلاف ایجاد کرده و اینگونه وانمود کنند که مردم از عملکرد مسئولین ناراضی‌اند، افزود: باید با خدمتگذاری به مردم این شیطنت دشمنان را نقش بر آب کرد.
عزیزی با بیان اینکه باید سطح رضایتمندی مردم از خدمات دستگاه‌ها را بالا ببریم، گفت: باید مردم از خدمات رسانی دستگاه‌ها در نظام اسلامی احساس رضایت داشته باشند.
وی با بیان اینکه طرح تکریم ارباب رجوع سال 1381 از سوی شورای عالی اداری ابلاغ شد، گفت: تمام دستگاه‌ها و نهادهایی که از بودجه عومی دولت استفاده می کنند ملزم به اجرای این طرح هستند.
وی ادامه داد: متاسفانه طرح تکریم ارباب رجوع طی برخی سالها مورد کم توجهی قرار گرفت، اما اکنون بعنوان یک ضرورت باید اجرا شود.
عزیزی افزود: باید شرح وظایف، زمان انجام خدمت و ...
در دستگاه‌ها مشخص باشد تا ارباب رجوع در مراجعه به دستگاه‌ها دچار سرگردانی نشود.
وی اظهار کرد: همچنین باید تلاش شود بسیاری از امور از طریق سامانه‌های الکترونیکی صورت پذیرد که این امر می تواند به تکریم ارباب رجوع کمک شایانی کند.
عزیزی بر لزوم برخورد مناسب و توام با احترام با ارباب رجوع تاکید کرد و گفت: متاسفانه گاها دیده می‌شود در دستگاه‌ها با مراجعین برخورد مناسبی صورت نمی‌گیرد که این روند باید اصلاح شود.
بازرسین ما نیز بر این روند نظارت جدی خواهند داشت.
وی همچنین با اشاره به ارتباط مستقیم مردم با مدیران از طریق سامانه سامد با شماره تلفن 111، گفت: مردم می‌توانند از طریق این سامانه مشکلات خود را با مدیران در میان بگذارند.
در این گردهمایی راهکارهای بهبود ارتباط مردم با مسئولین و اجرای مطلوب‌تر طرح تکریم ارباب رجوع بررسی شد.
انتهای پیام