عمان خواستار مذاکره با ایران شد
باشگاه خبرنگاران
|
بینالملل
|
دوشنبه، 20 آبان 1398 - 15:10
وزیر نفت عمان از تلاشها برای انجام مذاکره با ایران با حفظ موضع بیطرفانه در منطقه خبر داد.
به گزارش گروه بینالملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، وزیر نفت عمان اعلام کرد این کشور خواستار مذاکره با ایران است.
محمد بن حامد الرمحی ضمن تاکید بر حفظ موضع بیطرفی در منطقه گفت تلاشهایی برای مذاکره با ایران صورت گرفته است.
وزیر نفت عمان در کنفرانسی با موضوع نفت در امارات اعلام کرد: ما همواره موضع بیطرفانه خود را (در قبال تنشهای منطقه ای) حفظ خواهیم کرد.
انتهای پیام/