خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 01 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بررسی درخواست‌ها و شکایات زائران ایرانی در اربعین امسال

باشگاه خبرنگاران | اجتماعی و حوادث | شنبه، 18 آبان 1398 - 15:58
شاهنده از پیگیری و رسیدگی به تمامی درخواست‌ها و شکایات زائران ایرانی در اربعین امسال خبر داد.
اربعين،حسيني،زائران،ايام،نظارت،بيمه،شاهنده،زيارت،موكول،ارزشي ...

مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت خبر داد؛
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر شاهنده مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت در خصوص برنامه‌های انجام گرفته برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: ما به عنوان یکی از کارگروه‌های کمیته ثبت نام و اعزام اربعین حسینی به فعالیت در ایام اربعین حسینی پرداختیم و برای نخستین بار در قالب تیم‌های کارشناسی، نظارت بر حسن اجرای عملکرد بیمه‌ای و درمانی را انجام دادیم.
وی افزود: برنامه ریزی‌های خوب و دقیقی برای حضور فعال در ایام اربعین حسینی انجام گرفت و تیم‌های کارشناسی مجرب و با تجربه در پایانه‌های مرزی، شهر‌های نجف، کربلا، کاظمین و به طور سیار در سامرا و طول مسیر حضور یافتند.
شاهنده با اشاره به برنامه‌های انجام گرفته در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها بحث نظارت بر حسن انجام اجرای تعهدات شرکت منتخب بیمه گر و خدمات درمانی به زائران بود؛ البته امسال با توجه به فعالیت واحد امداد و راهنمایی زائر بر عملکرد این بخش نیز نظارت می‌کردیم.
وی تصریح کرد: رسیدگی به درخواست‌ها و شکایت‌های زائران و تسریع رفع مشکلات آن‌ها در ایام اربعین حسینی به خوبی و با دقت و اهتمام ویژه‌ای انجام گرفت، به گونه‌ای که تمامی درخواست‌ها در محل مورد بررسی قرار می‌گرفت و هیچ درخواستی به زمان بعد از اربعین موکول نشد.
بیشتر بخوانید: ۱۴۳ هزار زائر اربعین هنوز در عراق هستند
شاهنده تاکید کرد: خوشبختانه عملکرد خوبی را از همکاران بیمه شاهد بودیم و تمامی درخواست‌ها به صورت حضوری رسیدگی شد که این موضوع رضایتمندی زائران را به دنبال داشت.
وی با بیان اینکه طبق بازرسی‌ها و نظرسنجی‌ها بیمه به تعهدات خود به خوبی عمل کرد، گفت: تمامی دغدغه ما این بود که زائران احساس کنند خدمات لازم بابت مبلغ پرداختی برای بیمه و خدمات درمانی را دریافت کرده اند و این موضوع به آینده و روز‌های بعد از اربعین موکول نشود.
مسئول بازرسی، نظارت و ارزشیابی سازمان حج و زیارت تصریح کرد: البته انتظار داریم که بیمه در سال‌های آتی از کارشناسان متخصصی که به جغرافیای محیطی اشراف داشته باشند استفاده کند و همچنین تعداد پایگاه‌های مستقر در کشور میزبان و مرز‌ها را افزایش دهد.
وی در پایان اظهار کرد: زائران می‌توانند برای ارائه شکایات و گزارش‌هایی که احیانا در ایام اربعین حسینی مطرح نشده و به بعد موکول شده است، به سامانه bazresi.haj.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/
آخرین جزئیات از خدمات رسانی عتبات عالیات به زائران اربعین امسال