شکست خانگی نوریچ قعرجدولی از واتفورد
فارس
|
ورزشی
|
شنبه، 18 آبان 1398 - 09:11
تیم فوتبال نوریچ در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به واتفورد باخت.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال نوریچ شب گذشته در اولین هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان واتفورد بود که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد.
گل های واتفورد در این بازی را دلوفئو (2) و گری (52) به ثمر رساندند.
نوریچ با این باخت با همان 7 امتیاز در قعر جدول ماند.
واتفورد نیز با این برد 8 امتیازی شد و به رده هجدهم رسید.
انتهای پیام/س