خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 11 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

توضیحات تولیت آستان قدس رضوی در خصوص تلفن ملی ۱۳۸

باشگاه خبرنگاران | استان‌ها | یکشنبه، 21 بهمن 1397 - 21:15
مرکز جامع ارتباطات مردمی (تلفن ملی ۱۳۸) روز یکشنبه طی مراسمی با حضور تولیت آستان قدس رضوی در جوار بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) راه اندازی شد.
رضوي،آستان،قدس،ارتباطات،مركز،مردمي،پيشنهادات،سيد،جامع،رئيسي، ...

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی در این مراسم گفت: این مرکز وظیفه ثبت مکانیزه و انتقال پیشنهادات و انتقادات زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی به مسئولان آستان قدس رضوی و برقراری ارتباط آنان با بخش‌های مختلف این آستان مقدس را برعهده دارد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی افزود: با فعالیت این مرکز، بانک پیشنهادات مردمی شکل می‌گیرد تا برای معاونت‌های مختلف آستان قدس رضوی، در پیشبرد اهداف موثر واقع شود.
وی اظهار داشت: از طریق سامانه تلفنی ۱۳۸، از مشکلات خدمات رسانی در مجموعه‌های مختلف که به نام حضرت امام رضا (ع) است اطلاع پیدا می‌کنیم.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی گفت: طرح نظارت ملی و همگانی به صورت مکانیزه در قالب مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی ایجاد شده که مصداق امر به معروف و نهی از منکر است و مردم با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود به اصلاح خدمات رسانی کمک می‌کنند.
وی افزود: کسانی که در مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی فعالیت می‌کنند باید آستانه تحمل خود را افزایش دهند و در برابر هر انتقاد با هر لحنی که توسط زائران بیان می‌شود، واکنش منفی نشان ندهند و پذیرای حرف حساب مردم باشند، قطعا انتقادات درست مردم، کارساز خواهد بود.
تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی در واقع مکانیزه کردن دیدگاه‌های مردم و طرح نظارت ملی و همگانی بر مجموعه فعالیت‌های آستان قدس رضوی است.
وی به پروژه صحن رضوان به عنوان فضای مسقف اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه آغاز شده و یکی از فضا‌های بی بدیل حرم مطهر رضوی خواهد بود.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی نیز در این مراسم گفت: بیش از هزار سال است که مردم بخش‌های مختلف این بارگاه نورانی را بواسطه خدمات خود هدایت می‌کنند و شاید در دنیا هیچ نهادی مانند آستان قدس رضوی نباشد که اینگونه با مردم عجین شده باشد.
سید نظام موسوی افزود: سرمایه مادی آستان قدس رضوی از طریق مردم بواسطه وقف و نذر تامین می‌شود و سرمایه اجتماعی آن هم همین مردم است لذا مردم دوست دارند پیشنهادات و خدمات خود را در آستان قدس رضوی ببینند و اداره امور آن مطابق با میل و اراده و محبت آنان به ساحت قدسی، پیش رود.
وی اظهار داشت: با همکاری وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات خراسان رضوی، فاز نخست مرکز جامع ارتباطات مردمی آستان قدس رضوی آماده بهره برداری شد که یکی از سرفصل‌های آن تلفن ۱۳۸ است.
معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: تلفن ۱۳۸ یک سامانه متمرکز است که همه افراد در سراسر کشور می‌توانند از طریق این سامانه با سایر نقاط آستان قدس رضوی ارتباط بگیرند.
انتهای پیام/ب
تلفن ملی ۱۳۸ برای زائران حرم مطهر رضوی