خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 14 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واکنش وزیر آموزش و پرورش به ایجاد فضای تبلیغاتی مدارس

باشگاه خبرنگاران | سلامت و پزشکی | سه شنبه، 14 آبان 1398 - 23:57
حاجی‌میرزایی نسبت به ایجاد فضای تبلیغاتی در مدارس و پیگیری این موضوع توضیح داد.
پرورش،آموزش،خبرنگاران،مدارس،فضاي،تبليغاتي،نقد

در توئیتی مطرح شد؛
به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، برخی شرکت‌های تبلیغاتی برای پیشبرد بهتر فعالیت خود، مدارس و دانش‌آموزان را هدف قرار دادند و این فعالیت‌ها در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت، به دنبال این موضوع چهارشنبه هفته گذشته گزارشی مبنی بر مقابله با تبلیغات انحصاری مدارس را منعکس کردیم.
بیشتر بخوانید: برندینگ انحصاری به سبک مدارس/ دانش‌آموزان ابزار شرکت‌های تبلیغاتی شدند؟!
به دنبال این موضوع امروز آموزش و پرورش طی اطلاعیه‌ای از ممنوعیت این فعالیت‌ها خبر داد و محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش هم در حساب شخصی توییتر خود نوشت:
«نقد خیرخواهانه خبرنگاران و فعالان فضای مجازی درباره تبلیغات شرکت‌های تجاری در مدارس را دیدم.
پنج‌شنبه دستور بررسی فوری دادم.
‏متاسفانه مشخص شد قرارداد واگذاری فضای مدارس به موسسات تبلیغاتی در گذشته امضا شده بود.
امروز آن قرارداد را لغو کردم.
‏اجازه ⁧‫#تجاری‌سازی فضای مدرسه‬⁩ را نمی‌دهم.»
او درباره تاثیر نقد رسانه ها در پیشبرد برنامه‌های آموزش و پرورش در واکنش به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت:
« از شما و سایر خبرنگاران محترم برای پیگیری موضوع متشکرم.
در آموزش و پرورش همه مدیران باید از ظرفیت نقد و شناخت رسانه ها برای فهم بهتر موضوعات، اطلاع دقیق تر از وقایع و بهبود نقاط ضعیف عملکردی استفاده کنند.»
انتهای پیام/