برندسازی فرصت ویژه برای معرفی شهرهای استان سمنان است
مهدیشهر - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه در راستای معرفی ظرفیتهای گردشگری استان باید تلاش کرد، گفت: برندسازی فرصت ویژه برای معرفی شهرهای استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر فخری شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره انار درجزین مهدیشهر ضمن بیان اینکه برند سازی یکی از فرصتهای ویژه برای شناساندن شهرها و روستاهای استان سمنان محسوب میشود، ابراز داشت: امروزه برند سازی در بحث مدیریت امور شهری یکی از ظرفیتها و فرصتهای مطلوب است که باید در شهر درجزین نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: ظرفیت و پتانسیلی که امروز درجزین را در استان زیبای سمنان معرفی کرده است، ساختمانها، معابر شهری و آسفالت خیابانهای آن نیست، بلکه مردم با فرهنگ و متمدن و محصولات مطلوب و بینظیر به خصوص میوه انار باکیفیت آن است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه برندسازی به عنوان پتانسیلی برای توسعه و رونق امور شهری و اقتصاد منطقهای، باید مَد نظر شهرداریهای استان قرار گیرد، ابراز داشت: قطعا با ظرفیتهای مطلوبی که در جایجای استان سمنان وجود دارد رسیدن به این هدف امکانپذیر است.
فخری ضمن بیان اینکه چهار شهر سنندج، بندرعباس، رشت و اصفهان در کشور به عنوان شهرهای خلاق از طرف سازمان جهانی یونسکو معرفیشده است، تصریح کرد: باوجود امکانات و اقدامات خوب مجموعه میراث فرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان امیدواریم در آینده شهرهای خوب استان ما نیز به عنوان شهرهای خلاق به جهانیان معرفی شود.
وی افزود: تلاش شهرداری درجزین و میراث فرهنگی برای برگزاری جشنواره انار شایان تقدیر است زیرا شاهدیم که امسال اگرچه به صورت محلی برگزار شد اما از شهرهای مختلف کشور نیز برای این مراسم حضور یافتند و این یعنی توانستیم محصول انار درجزین را معرفی کنیم که البته کافی نیست و نیازمند تلاشهای بیشتر در این حوزه است.