رهاسازی مواد باطله یکی از معادن آذربایجان شرقی به رودخانه+ تصاویر و فیلم
فارس
|
استانها
|
یکشنبه، 12 آبان 1398 - 13:45
یکی از معادن شهرستان اهر در اقدامی پساب باطله حاصل از مواد معدنی خود را به سمت رودخانه اطراف رهاسازی کرده و تا کنون هیچ یکی از مسوولان محیط زیست در این باره واکنشی نداشته اند.
یکی از معادن شهرستان اهر در اقدامی پساب باطله حاصل از مواد معدنی خود را به سمت رودخانه اطراف رهاسازی کرده و تا کنون هیچ یکی از مسوولان محیط زیست در این باره واکنشی نداشته اند.
رهاسازی مواد باطله یکی از معادن آذربایجان شرقی به رودخانه+ تصاویر و فیلم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یکی از معادن شهرستان اهر در اقدامی پساب باطله حاصل از مواد معدنی خود را به سمت رودخانه اطراف رهاسازی کرده و تا کنون هیچ یکی از مسوولان محیط زیست در این باره واکنشی نداشته اند.
انتهای پیام/ر