صوت مهیب در اهواز تلفاتی نداشت
مهر
|
اجتماعی و حوادث، استانها
|
سه شنبه، 07 آبان 1398 - 22:57
اهواز ـ فرمانده نیروی انتظامی اهواز از انفجار یک بمب صوتی و ایجاد صدای مهیب در اهواز خبر داد و گفت: این انفجار تلفاتی نداشته است.
اهواز ـ فرمانده نیروی انتظامی اهواز از انفجار یک بمب صوتی و ایجاد صدای مهیب در اهواز خبر داد و گفت: این انفجار تلفاتی نداشته است.