خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امیر نصیرزاده: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده است

تسنیم | سیاسی | پنجشنبه، 25 مهر 1398 - 08:32
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده و از آن در مقطع آموزش پیشرفته خلبانان استفاده خواهد شد.
آموزشي،خلبانان،جت،هواپيما،نصيرزاده

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در حاشیه پرواز رسمی جت آموزشی یاسین که صبح امروز در پایگاه شهید نوژه همدان انجام شد، در خصوص اهمیت و ویژگی های این هواپیما اظهار داشت: جت آموزشی یاسین دقیقا مطابق با نیازهای آموزشی نهاجا ساخته شده و از آن در مقطع آموزش پیشرفته خلبانان استفاده خواهد شد.
بیشتر بخوایند:
امیر نصیرزاده گفت: کارشناسان و خلبانان نیروی هوایی ارتش از ابتدای کار ساخت این هواپیما در کنار متخصصان صنعت دفاعی بودند و می توان گفت که استفاده از این جت آموزشی بسیاری از نیازهای ما را برآورده خواهد کرد.
وی با بیان اینکه کار ساخت هواپیمای آموزشی از رزمی نیز سخت تر است، تصریح کرد: در هواپیمای آموزشی خلبانان جوان آموزش می‌بینند و برای همین باید از یک قابلیت بالا برخوردار باشند و امر زهم دیدیم که لبان ما به چه اطمینان خاطری با این هواپیما پرواز کرد.
انتهای پیام/