خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 31 فروردین 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

پچ ۱.۰.۱ بازی Ghost Recon Breakpoint در راه است

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | پنجشنبه، 25 مهر 1398 - 03:03
شرکت یوبیسافت اعلام کرد که پچ ۱.۰.۱ بازی Ghost Recon Breakpoint با هدف برطرف کردن ایرادات موجود در این بازی عرضه خواهد شد.
بازي،عرضه،موجود،قرار،ايرادات،برطرف،اعلام،شركت

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است که بازی Ghost Recon Breakpoint در دسترس گیمرها قرار گرفته و پیش از عرضه رسمی نیز نسخه Ultimate Edition این بازی در دسترس گیمرهای خریدار نسخه دیجیتالی قرار گرفته بود.
این عنوان هم مانند تمامی عناوین موجود در بازار هنگام عرضه دارای ایرادات بسیار زیادی است و شرکت یوبیسافت قصد دارد این ایرادات را از طریق عرضه پچ جدید برطرف نماید.
بروزرسانی جدید این بازی ۱.۰.۱ نام دارد و بازی را بهبود خواهد بخشید؛ برخی از تغییراتی که قرار است در این بروزرسانی به بازی افزوده شود به بخش چت و ارتباط صوتی در بازی مربوط می‌شود و شرکت یوبیسافت تمامی ایرادات موجود در این بخش را برطرف کرده است.
علاوه بر این هوش مصنوعی بازی نیز پیشرفت چشمگیری خواهد داشت و به دشمنان موجود در بازی با دقت بالاتری در برابر گیمر ظاهر خواهند شد.
در نسخه‌ای که در حال حاضر در اختیار گیمرها قرار دارد، قدرت تخریب سلاح‌ها بسیار بالا بوده و در برخی موارد شبیه به سلاح‌های خیالی عمل می‌کند، شرکت یوبیسافت در این باره نیز اعلام کرد که در بروزرسانی آینده این بازی، قدرت سلاح‌ها به طور دقیق متعادل سازی شده است و گیمر پس از دریافت این بروزرسانی مشکلی هنگام استفاده از سلاح نخواهد داشت.
از دیگر مواردی که با این پچ برطرف خواهند شد، بالا رفتن سرعت در هنگام بارگذاری بازی است و طبق اعلام یوبیسافت زمان زیادی برای بارگذاری بازی صرف نخواهد شد، همچنین باگ موجود در بازی که باعث می‌شد گیمر در گوشه‌ای از نقشه گیر افتاده و نتواند خارج شود نیز برطرف شده است.
بیشتر بخوانید: عرضه بازی Red Dead Redemption II برای رایانه‌های شخصی
هنوز تاریخ عرضه بروزرسانی مذکور اعلام نشده است و باید منتظر اعلام شرکت یوبیسافت در روزهای آینده بود؛ بازی Ghost Recon Breakpoint در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمرها قرار دارد.
انتهای پیام/
بروزرسانی بازی Ghost Recon Breakpoint با هدف بهبود ایرادات موجود در این بازی‌