خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

جمعه، 07 اردیبهشت 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گوگل پیکسل 4 و 4 ایکس‌ال معرفی شدند

باشگاه خبرنگاران | یادداشت | چهارشنبه، 24 مهر 1398 - 18:05
گوگل شب گذشته از دو پرچمدار جدید خود با ویژگی موشن‌سنس و کیفیت دوربین بسیار بالا، رونمایی کرد.
گوگل،پيكسل،باتري،گوشي،حافظه،پرچمداران،گيگابايتي،كاربران،عرضه ...

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی‌های جدید گوگل با نام‌های Pixel 4 و Pixel 4XL روز گذشته به طور رسمی در بازار عرضه شدند.
این تلفن‌های همراه جدید گوگل دارای ویژگی‌های خاص و امکانات ویژه هستند و می‌توانند نظر بسیاری از کاربران و طرفداران گوشی‌های هوشمند را به سمت خود جذب کنند.
بیشتر بخوانید: عملکرد انقلابی گوگل در مورد حسگرهای حرکتی Pixel 4
گوشی‌های جدید پیکسل تفاوت‌های با یکدیگر دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.
تلفن همراه Google Pixel 4 به نمایشگر او‌ال ای‌دی ۵.۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل مجهز است و گوشی Google Pixel 4XL دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶.۳ اینچ و رزولوشن QHD است.
پرچمداران جدید گوگل دارای مشخصات دیگری نیز هستند که می‌توان از جمله آن‌ها می‌توان به پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ در هردو گوشی، باتری ۲۸۰۰ میلی‌آمپرساعت در پیکسل ۴ و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت در پیکسل ۴ ایکس‌ال اشاره کرد.
پرچمداران جدید گوگل گوشی‌هایی با توانایی‌های خاص
بدون شک رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابات توانایی بسیار مناسبی را به پرچمداران جدید گوگل می‌بخشد و سبب می‌شود تا کاربران به راحتی بتوانند به میزان دلخواه اطلاعات مورد نظر خود را ذخیره کنند.
با وجود چنین فضایی برای ذخیره‌سازی احتمالا دیگر نیاز به کارت حافظه نیست و به هیم دلیل سازندگان درگاه اتصال کارت حافظه را در این گوشی تعبیه نکرده‌اند.
پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال در سه رنگ نارنجی، سفید و مشکی تولید شده‌اند که در این میان مدل نارنجی این گوشی‌ها تعدادی محدود دارد و ممکن است همه کاربران قادر به خرید آن نباشند.
نسخه ۶۴ گیگابایتی گوشی Pixel 4 با قیمت ۸۰۰ دلار و نسخه ۶۴ گیگابایتی Pixel 4 XL با قیمت ۹۰۰ به مشتریان عرضه می‌شود.
در مراسم دیروز شرکت گوگل تنها گوشی‌های جدید این شرکت موجب جلب توجه مشتریان نشد، زیرا غول فناوری آمریکا لپ‌تاپ Pixelbook Go را نیز با مشخصاتی نظیر پردازنده Core i7، رم ۱۶ گیگابایت، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت و توانایی شگفت‌انگیز باتری عرضه کرد.
باتری این لپ‌تاپ تنها با ۲۰ دقیقه شارژ باتری ۲ ساعت انرژی لازم برای کار کردن را تامین می‌کند.
انتهای پیام/
گوشی‌های جدید گوگل طرفداران پیکسل را غافلگیر می‌کند