سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اینفانتینو: ایران پیام"امید" داد

ایسنا | ورزشی | دوشنبه، 22 مهر 1398 - 10:48
رئیس فیفا بار دیگر به ورود تماشاگران زن در دیدار ایران کامبوج اشاره و آن آن را پیامی امید از سوی ایران خواند.
ايران،زن،فيفا،تماشاگران،ورزشگاه

رئیس فیفا بار دیگر به ورود تماشاگران زن در دیدار ایران کامبوج اشاره و آن آن را پیامی امید از سوی ایران خواند.
به گزارش ایسنا به نقل از یاهونیوز، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون فوتبال فیفا درباره ورود تماشاگران زن به ورزشگاه در ایران گفت: خیلی خوشحالم نه فقط برای اینکه زنان در ایران به ورزشگاه رفتند بلکه به این خاطر که خیلی عادی بلیت خریدند و مانند مردان به ورزشگاه رفتند.
وی ادامه داد: من خیلی امیدوارم این شرایط عادی شود.
این یک گام در راستای هدف ما بود و من به این خاطر از تمام تماشاگران زن ایرانی که ۹۰ دقیقه تیم‌شان را تشویق کردند سپاسگذارم.
رئیس فیفا افزود: پیامی که این هفته از ایران دیدیم پیام امید بود و امیدوارم در آینده نیز همین طور باشد.
وی گفت: مرد و زن تفاوتی ندارد همه عاشق فوتبال هستیم و باید از آن لذت ببریم.
همه باید در شرایط مساوی و برابر از این رشته لذت ببرند و شرایط دیدن داشته باشند.
انتهای پیام