خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 29 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تکلیف مرز بین آزاداندیشی و تضعیف نظام باید روشن شود

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 18 بهمن 1397 - 15:12
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: اگر در حوزه آزاداندیشی مطلبی نقد شد باید بررسی کرد که  تا کدام قسمت مطلب نقد؛ آزاداندیشی  بوده و از کدام قسمت تضعیف نظام است.
خوزستان،آزادانديشي،كتاب،انقلاب،اسلامي،تسنيم،معظم،رونمايي،احسن

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی امروز در مراسم رونمایی از کتاب «جدال احسن» که در دفتر خبرگزاری تسنیم خوزستان برگزار شد، اظهار داشت: جنس دغدغه تألیف این کتاب از نوع دغدغه‌های برآمده از انقلاب اسلامی ایران است.
در بازخوانی کارنامه و عملکرد انقلاب اسلامی فراموش نکنیم که در حال تولید یک فکر و نسخه جدید قرار داریم.
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به این‌که براساس فقه اهل بیت (ع) کار انقلاب اسلامی کار جدیدی است، ادامه داد: امام خمینی(ره) موسس در نسخه مدیریت اسلامی است.
مراسم رونمایی از کتاب «جدال احسن» در دفتر تسنیم خوزستان برگزار می‌شود
سیزدهمین نمایشگاه کتاب در خوزستان آغاز به کار کرد سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان در اهواز برپا می‌شود رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که همواره افتخار به نام کسانی که شروع‌کننده کار هستند ثبت می‌شود، اظهار داشت: همیشه باید آمادگی ویرایش را داشته باشیم.
شفیعی با اشاره به مقوله آزاداندیشی و نواندیشی، گفت: تصویر قشنگ این مطلب با مرور نامه رهبر معظم انقلاب به فضلای حوزه شکل می‌گیرد اما واقعا کار پیچیده‌ای است.
اگر در حوزه آزاداندیشی مطلبی نقد شد باید بررسی کرد که تا کدام قسمت مطلب نقد؛ آزاداندیشی است.
وی عنوان کرد: درباره آزاداندیشی باید نظر اندیشمندان را جویا شد و این فضا را به‌گونه‌ای مدیریت کرد تا حداکثر منافع و حداقل آسیب‌ها رخ دهد که یک نمونه آن فضای مجازی است.
ارائه آزاداندیشی براساس اصول استاندارد بسیار کار سنگین و پیچیده‌ای است که به نظر بنده اصل و رأس آن اخلاق قرار دارد.
انتهای پیام/ ز