سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایستگاه محیط بانی در کوه بیرمی راه‌اندازی می‌شود

مهر | استان‌ها | شنبه، 20 مهر 1398 - 12:03
دشتی- مدیر کل محیط زیست استان بوشهر گفت: تلاش داریم ایستگاه محیط بانی در کوه بیرمی به عنوان یکی از مناطق حفاظت شده راه‌اندازی شود.
دشتي،شهرستان،زيست،محيط،اداره،حوزه

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد قلی‌نژاد صبح شنبه در آئین تودیع و معارفه رئیس اداره محیط زیست شهرستان دشتی اظهار داشت: در چند سال اخیر در حوزه محیط زیست اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته است.
وی افزود: در حوزه پسماند نیز برنامه‌های خوبی تدوین شده که به زودی اداره پسماند و خاک نیز در سطح استان راه‌اندازی می شود.
فرماندار دشتی با بیان اینکه محل دفن زباله در شهر خورموج ساماندهی می‌شود، بر ضرورت مشارکت مردم در محیط زیست تاکید کرد.
عبدالله نادری افزود: باید از ظرفیت نیروهای توانمند در سطح شهرستان به نحو مطلوب استفاده کنیم.
وی تصریح کرد: دشتی از لحاظ مساحت دومین شهرستان استان است که نیازمند توجه جدی به آن است.
نادری خاطرنشان کرد: رشیدی از نیروهای توانمند، با انگیزه، مسلط به حوزه کاری بود و اتنظار داریم سرپرست جدید با تلاش فراوان ماموریت های محوله را به نحو مطلوب انجام دهد.
در پایان از خدمات ۱۰ ساله مصطفی رشیدی تقدیر و علیرضا جمادی به سمت سرپرست جدید اداره محیط زیست شهرستان دشتی معرفی شد.