سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

‌افتتاح کارخانه کنسانتره معدن مس در اهر

ایسنا | استان‌ها | جمعه، 19 مهر 1398 - 17:45
با حضور وزیر صمت و مسئولین استانی و شهرستانی کارخانه تولید کنسانتره معدن مس انجرد با سرمایه گذاری ٣٠ میلیون یورویی و ٢٥٠٠ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
معدن،مس،كانسنگ،كارخانه

با حضور وزیر صمت و مسئولین استانی و شهرستانی کارخانه تولید کنسانتره معدن مس انجرد با سرمایه گذاری ٣٠ میلیون یورویی و ٢٥٠٠ میلیارد ریالی بخش خصوصی به بهره برداری رسید.
به گزارش ایسنا، این معدن از نوع کانسارهای پرفیری بوده و به روش روباز استخراج می‎‌ شود، با انجام اکتشافات تکمیلی در معدن مس انجرد شهرستان اهر، ذخیره آن به میزان ۳۰۰ میلیون تن کانسنگ سولفوری با عیار متوسط ۰.۸۵ درصد تخمین زده شده است.
گفتنی است، معدن مس انجرد علاوه بر تولید و تأمین خوراک کارخانه تغلیظ در فاز اول ۳۰ هزار تن کانسنگ در سال موجب اشتغال زایی ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم شده است.
انتهای پیام