خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

رونمایی از خلعتبری در پلی‌آف آسیا

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 23 دی 1397 - 11:03
مهاجم جدید تیم فوتبال ذوب‌آهن در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر غایب خواهد بود.
آهن،مهاجم،ذوب،انضباطي،خلعتبري

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، محمدرضا خلعتبری به دلیل محرومیت انضباطی که دارد، در هفته نخست نیم‌فصل دوم غایب خواهد بود و ذوب آهن نمی‌تواند از مهاجم جدید خود در بازی مقابل نساجی مازندران استفاده کند.
خلعتبری پس از اتمام نیم‌فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر از سوی کمیته انضباطی به دلیل رفتار غیر ورزشی و درگیری با بازیکن ماشین سازی، یک جلسه از حضور در مسابقات محروم شد و با پیوستن او به ذوب‌آهن، این تنبیه انضباطی در نخستین بازی رسمی سبزپوشان اصفهانی اعمال خواهد شد.
بدین ترتیب ذوب آهن مهاجم تازه وارد خود را در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر در اختیار نخواهد داشت و مهاجم جدید ذوب‌آهن به احتمال زیاد نخستین بار در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان خواهد رفت.
گفتنی است، محمدرضا خلعتبری روز گذشته با عقد قراردادی یک سال و نیمه به عضویت ذوب آهن درآمد.
انتهای پیام/ ز