افزایش ۵ درصدی حجم تقاضای زائران اربعین در پایانههای مسافربری
مدیرکل مسافربری سازمان حملونقل از افزایش پنج درصدی تقاضا در پایانههای مسافربری خبر داد و گفت: حجم تقاضای زائران اربعین در پایانههای مسافربری نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رادیو اربعین، داریوش باقر جوان ضمن بیان اینکه شاهد حضور و استقبال کمنظیر زائران اربعین در سراسر کشور بهویژه استان تهران هستیم، اظهار داشت: حجم تقاضای زائران اربعین در پایانههای مسافربری نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشت.
وی بابیان اینکه مشکلی در حوزه پیشفروش بلیت در پایانههای مسافربری وجود ندارد، تصریح کرد: در استان تهران ساعاتی را شاهد کاهش ظرفیت بودیم که بهسرعت این مشکل رفع و نسبت به تقویت ظرفیتهای موجود اقدام شد.
به شکایات رسیدگی میشود
مدیرکل مسافربری سازمان حملونقل بیان کرد: نرخ کرایههای مصوب شده اربعین برابر با سال گذشته است و در صورت مشاهده تخلف و یا دریافت گزارش از سوی زائران با راننده و مسئول شرکت مسافربری متخلف برخورد و مبلغ مازاد دریافتی به زائر عودت میشود.
باقر جوان با اشاره به راههای ارتباطی زائران با سازمان حملونقل و راهداری افزود: زائران میتوانند در صورت مشاهده تخلف با سامانه تلفن گویا ۱۴۱ تماس حاصل کنند و یا از طریق شماره پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ تخلف مربوطه را گزارش کنند.
وی با تأکید بر اینکه مسئولان راهداری و حملونقل جادهای بهصورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات عموم مردم هستند، یادآور شد: شروع طرح جابهجایی زائران از ۱۷ مهرماه برنامهریزیشده بود که با توجه به افزایش تقاضا یک هفته زودتر از موعد آغاز شد و از ۱۰ مهرماه این طرح اجرایی شد.