سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

شکست منچستر در سنت جیمز پارک/سولسشر در لبه پرتگاه!

فارس | ورزشی | یکشنبه، 14 مهر 1398 - 21:03
شیاطین سرخ در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در دیدار مقابل نیوکاسل متحمل شکست شدند.
نيوكاسل،يونايتد،منچستر

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد در سنت جیمز پارک میهمان نیوکاسل بود و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
تک گل این بازی را لانگستاف در دقیقه 72 به ثمر رساند.
منچستر یونایتد با این باخت در امتیاز 9 و رده دوازدهم باقی ماند.
نیوکاسل هم 8 امتیازی شد و تا رده شانزدهم صعود کرد.
انتهای پیام/