رضایت نسبی بازنشستگان از خدمات رفاهی و درمانی "صندوق صنعت نفت"
نتایج نظرسنجی سازمان ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تیرماه ۹۸ نشان میدهد بازنشستگان صندوق صنعت نفت در استانهای تهران و خوزستان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق رضایت نسبی دارند.

نتایج نظرسنجی سازمان ملی افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در تیرماه ۹۸ نشان میدهد بازنشستگان صندوق صنعت نفت در استانهای تهران و خوزستان از خدمات رفاهی و درمانی این صندوق رضایت نسبی دارند.
به گزارش ایسنا، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران در تیرماه ۱۳۹۸ میزان رضایت "بازنشستگان صندوق صنعت نفت" را در حوزههای مختلف رفاهی و درمانی مورد سنجش قرار داد.
جامعه آماری این طرح، بازنشستگان صندوق مذکور در استان های تهران و خوزستان را شامل میشود که از بین آنها نمونهای با حجم ۳ هزار نفر (۱۶۰۰ نفر از تهران و ۱۴۰۰ نفر از خوزستان) انتخاب شده است.
یافتهها و نتایج نظرسنجی فوق نشان داد میانگین رضایت بازنشستگان صنعت نفت از انواع خدمات بیمهای و درمانی صندوق در طیف صفر تا ۱۰، برابر ۷.۵ است.
این در حالی است که ابعاد سنجش میزان رضایت از انواع خدمات بیمهای و درمانی شامل میزان رضایت از کل مراحل صدور دفترچه بیمه، مدت زمان بازپرداخت اسناد درمان، مبلغ بازپرداخت اسناد درمان، عقد قراردادهای جدید مراکز درمانی، تعداد و کیفیت بیمارستان و مراکز درمانی، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل، مدت زمان صدور معرفینامههای بیمارستانی، نحوه ارائه خدمات در بیمارستان و مراکز، معاینه و معالجه پزشک در بیمارستان و مراکز درمانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت میشود.
همچنین میانگین رضایت بازنشستگان در بخش مالی و اداری در طیف صفر تا ۱۰، برابر ۷.۲ است.
ابعاد سنجش میزان رضایت از بخش مالی و اداری عبارتاند از:
رضایت از نظم و به موقع واریز شدن مستمریها، نحوه درخواست وامهای مسکن، کارت رفاهی پاسارگاد، نحوه برخورد و پاسخگویی پرسنل نمایندگیهای صندوق، کیفیت ارائه خدمات و سرعت پاسخگویی، دسترسی راحت به مسئولان نمایندگیهای صندوق و رضایت از اطلاعرسانی خدمات صندوق.
به گزارش روابط عمومی ایسپا، میانگین رضایت از نظم و واریز به موقع مستمریها نیز در طیف صفر تا ۱۰، برابر با ۸.۱ است.
انتهای پیام