نمایندگان رسانه خوزستان در پارلمان زنان استان معرفی شدند
مهر
|
استانها
|
شنبه، 13 مهر 1398 - 14:05
اهواز - نمایندگان رسانه خوزستان در پارلمان زنان استان با برگزاری انتخابات در اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان معرفی شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، به منظور تعیین نمایندگان اصحاب رسانه خوزستان در پارلمان زنان این استان پیش از ظهر امروز انتخاباتی با حضور مدیر کل ارشاد و فرهنگ اسلامی خوزستان و نمایندگانی از اصحاب رسانه انتخابات برگزار شد.
در پایان به ترتیب فاطمه زورمند از روزنامه کیهان، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر، طیبه قاسمی از پایگاه خبری قدس آنلاین، عاطفه اسماعیلی منش از خبرگزاری فارس و پریسا زنگنه منش از خبرگزاری ایسنا به عنوان نفرات اول تا پنجم انتخاب شدند.
در این انتخابات با رای حاضران عاطفه جوادی از خبرگزاری ایرنا و سحر کوراوند به عنوان اعضای علی البدل منتخب شدند.