خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 26 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

چرا شعار جنجالی یک بیلبورد شهری حذف نشد؟

باشگاه خبرنگاران | فرهنگی و هنری | دوشنبه، 08 مهر 1398 - 18:05
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران علت حذف نشدن شعار جنجالی بیلبورد شهری را توضیح داد.
تبليغ،ارشاد،جمله،طرح،نزديكتريم،يقه،نظرم

در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان؛
مهرشاد کاظمی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره موج جدیدی از اعتراضات به تبلیغ «ما از یقه به شما نزدیکتریم» در بیلبورد‌های شهری گفت: شاید برخی جنجال‌ها مربوط به خود مسئول برند باشد و گرنه هر چیزی را می‌شود به قرآن نسبت داد.
علاوه بر این مگر این تبلیغ حرف بدی می‌زند؟
مگر کالای آمریکایی را تبلیغ می کند؟
حالا اگر جمله اش هم شبیه به قرآن باشد که نیست، مُبلغ چیز بدی نشده است.
وی افزود: در هر صورت تیم کارشناسی ارشاد به عنوان مرجع، چنین برداشتی را از این جمله نداشته از نظر ما هم مانعی وجود ندارد.
با این وجود طرح عوض شد و آن شعار هم در اندازه خیلی کوچک زیر آمده است.
بیشتر بخوانید؛ توضیحات قابل تأمل وزارت ارشاد درباره یک بیلبورد شهری حاشیه‌ساز
کاظمی درخصوص مدت اکران این طرح در بیلبورد‌ها گفت: قرار است به مدت یک هفته ادامه داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: شاید خود رئیس نرم افزار این کار را انجام می دهد، به نظرم این فتنه از خود صاحب برند است.
ارشاد کارش را درست انجام می دهد، علاوه بر این آیا درد ما در حوزه تبلیغات فقط این یک جمله است؟
صنعت پوشاک در آستانه ورشکستگی است.
مجوز طرح اول و دوم را ما داده ایم و به نظرم مشکلی ندارد.
گفتنی است یک شرکت در تبلیغ خود از شعار «ما از یقه هم به شما نزدیکتریم» استفاده کرده که موجب اعتراض بسیاری از مردم و کارشناسان شده است.
انتهای پیام/