خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۲ ایستگاه آتش نشانی در زنجان ساخته می شود

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 07 مهر 1398 - 12:04
زنجان-شهردار زنجان از احداث ۲ ایستگاه آتش نشانی در شهر زنجان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این ۲ ایستگاه جدید تعداد ایستگاه های آتش نشانی در زنجان به ۸ ایستگاه افزایش می یابد.
زنجان،ايستگاه،خدماتي،نشاني،آتش،شاهد،مراسم

به گزارش خبرنگار مهر، مسیح‌الله معصومی قبل از ظهر یکشنبه در مراسم گرامی‌داشت روز آتش‌نشانان که در فرهنگ‌سرای زندگی پارک بانوان زنجان برگزار شد، با اشاره به آتش‌سوزی‌هایی که در روزهای اخیر در برخی از مراتع استان اتفاق افتاد، افزود: همه شاهد بودیم که آتش‌نشانان با تلاش بی‌وقفه خود، آتش‌سوزی در مناطق بادامستان را خاموش کردند.
وی با بیان اینکه حضور آتش‌نشانان نه تنها در مواقع بحرانی، بلکه در همه شرایط باعث ایجاد آرامش در بین شهروندان شده است، تصریح کرد: شهرداری جزو معدود مجموعه‌های شهری به‌شمار می‌رود که داری خدمات گسترده و متنوعی بوده و سازمان آتش‌نشانی را باید بخشی از این فعالیت‌ها که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است، برشمرد.
شهردار زنجان از احداث ۲ ایستگاه جدید آتش نشانی در شهر زنجان خبر داد و گفت: با افزوده شدن این ۲ ایستگاه جدید تعداد ایستگاه های آتش نشانی در زنجان به ۸ ایستگاه افزایش می یابد.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در ادامه این مراسم با بیان اینکه تاریخچه آتش‌نشانی حاکی از آن است که قبل از شکل‌گیری این بخش، شاهد تشکیل بیمه‌های آتش‌سوزی برای جبران خسارات رخ داده در این بخش بودیم، اظهار کرد: بی‌شک، یکی از مهم‌ترین خدماتی که آتش‌نشانی ارائه می‌دهد، حفظ سرمایه‌های ملی است.
حمیدرضا حمیدی با تاکید بر اینکه اهتمام به تجهیز آتش‌نشان با رویکرد حفظ جان این افراد باید در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و پیگیر این مهم هستیم تا خدماتی که در این عرصه ارائه می‌شود، تداوم داشته باشد.